Legetime

Alveskatt

Glad i forumet
Når bestiller dere legetime?
Selv lurte jeg på å vente til jeg forhåpentligvis er rundt 8 uker, for skal vel ikke før 12 uker? 

Trur jeg venter så lenge som mulig...Kan jo sjekke både blodtrykk og urin på jobb... Så tja kanskje noen mnd til... Ingenting som haster...

Var til lege på onsdag, tok urinprøve og fikk henvisning til ul (tett oppfølging etter to SA). Men neste time blir ikke før til uke 12 :)

Tror man får lege time i uke 11-12 ja :-)

Skal på ul på onsdag og etter det så tror jeg det blir ul annenhver uke (pga en del sa/ma, at jeg går på crinone + hjerteforma  livmor).. Gyn min er veldig koselig og påpasselig:)
Men det blir ikke skikkelig kontroll før uke 10-12 tenker jeg.

Var hos legen når jeg ble sikker på at jeg var gravid, å har alt  vært på en kontroll,
Så han har sendt henvisning til fødepol, som skal følge meg opp.
Får veldig tett oppfølging, pga høyrisiko svangerskap, å pga et veldig tøft svangerskap sist, åå 2 SA bak meg.
Skal vel på tidlig ul innen 2 uker tipper jeg.. Venter på brev fra sykehuset.

Har første legetime i uke 7, men det er kun fordi jeg ønsker duotest pga alder. Dette krever henvisning fra lege, og testen skal taes i uke 11/12 (tror jeg)... Da måtte jeg visst dit såpass tidlig! 

Jeg hadde en sa forrige måned så tør ikke vente helt til uke 12. Kommer til å ordne en time hos fastlege innen et par uker og har time til UL 31.okt, er da ca 8 uker på vei.

Back
Topp