Legetime

j02j06g09g13

Elsker forumet
Skulle egntlig vente til uke 8 eller mer med å bestille meg en legetime, men jeg kommer ikke over at cb digital viste 2-3 som da betyr 4-5uker når jeg kun var 3+3.

Lest at det kan være tegn på at dt er flere inni der. :O 

Så ringte og forklarte greia idag, og får komme inn 2okt og da kanskje bli henvist til en tidlig ul. *veldig spennende* håper tiden går fort ja..

Flersom har bestilt legetime eller tidlig ul her? :)

j02j06g09 skrev:
Skulle egntlig vente til uke 8 eller mer med å bestille meg en legetime, men jeg kommer ikke over at cb digital viste 2-3 som da betyr 4-5uker når jeg kun var 3+3.

Lest at det kan være tegn på at dt er flere inni der. :O 

Så ringte og forklarte greia idag, og får komme inn 2okt og da kanskje bli henvist til en tidlig ul. *veldig spennende* håper tiden går fort ja..

Flersom har bestilt legetime eller tidlig ul her? :)

Å så spennende å se om det er flere inni der:-D Jeg hadde legetime på tirsdag og skal tilbake i uke 8. Hun henviste meg til tidlig ultralyd som blir en sted mellom uke 10-11. 

Jeg bestilte time tidlig andre gangen jeg var gravid, men det var pga mistanke om UVI, og legen ville ta første kontroll i samme slengen. Tror jeg var i uke 8.

Kommer helt ann på legen egentlig, er mange leger som nekter å ta første kontroll før uke 11-12.

Moderator Alice skrev:
Jeg bestilte time tidlig andre gangen jeg var gravid, men det var pga mistanke om UVI, og legen ville ta første kontroll i samme slengen. Tror jeg var i uke 8.

Kommer helt ann på legen egentlig, er mange leger som nekter å ta første kontroll før uke 11-12.

Ja er jo egentlig ikke noen poeng i å dra til legen før uke 11-12 heller tenker jeg da. Så derfor var planen å ringe i uke 8, for det er fort 3-4 uker ventetid der.
Men hadde ikke takla å lure på dette med testen såååå lenge. :p

Ble egentlig veldig overraska over hvor tidlig jeg fikk time også.

Back
Topp