Legetime..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Når skal dere på deres første sv.skapskontroll? :)

Jeg har fått time til legen 17. Januar kl 13.30.. Da er jeg 5 + 4 uker på vei..

Jeg var hos legen for å få resept på medisiner til svangerskapet når jeg var 3+5, skal til gynekologen min 25 januar da er ca 8 uker. Det blir vel første kontroll. Da får jeg også første ul.

I uke 12 har jeg vært de andre to gangene. Ikke nødvendig å komme før om svangerskapet er helt normalt.

Skal til gynt 19 januar da jeg har gått på ritalin (da dette ikke var planlagt) gleder meg litt til å se en sprellene liten prikk :-)

Skal til lege 10 januar, er 5+6 da. Hadde sa sist, så vil be om å få komme på tidlig ul sånn at jeg får roet meg litt!!

Har ikke ringt enda.

Jeg fikk beskjed om at det var vanlig å komme første gang i uke 10-12. Forrige gang var jeg der før uke 6 synes jeg å huske. Tror det kommer an på hvem du treffer på telefonen... Får vel bare vente i noen uker til da...

fikk ikke time før 30 januar jeg. men jeg fortalte heller ikke at jeg var gravid da...

Har ikke ringt ennå! Får nok time da jeg er 12 uker på vei

Jeg har ikke ringt enda, tenker jeg tar det rundt 10 - 12 uker :)

Jeg har vært. På grunn av denne jævla kvalmen og bekkenet mitt.
Legen har eget UL apparat, så får se babyn på UL hver 14 dag ca :)

*Twixie* skrev:
Jeg har vært. På grunn av denne jævla kvalmen og bekkenet mitt.
Legen har eget UL apparat, så får se babyn på UL hver 14 dag ca :)

så heldig du er :)
skulle ønske det var ul her og, hos legen ;)

Da har jeg ringt legen, og fikk time på Onsdag 11.1. :) Håper jeg får tatt nå hcg prøver når jeg først er der;) Er vell ikke så mye mer å gjøre enda :P
Kommer nok til å få tett oppfølging fremover, siden jeg har diabetes 1... Det er jo kjekt :)

Bestilt time til 20. Februar.. Kunne ønske tiden gikk raskere!

Jeg fikk time hos fastlegen 5.mars, men sekretæren mente vel jeg burde vente til jeg så at alt gikk bra siden det har gått galt to ganger før. Men skal til privat gyn i morra, så da får vi se om det går bra denna gangen :)

8 februar har jeg første svangerskapskontroll ca 10 uker da.

Back
Topp