Legetime på helsestasjonen

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hva gjorde deres leger på timen på helsestasjonen?

Sjekket babyen fysisk. Øyne, ører (tror jeg), hofter, og siden jeg har gutt sjekket han at steinene var kommet ned i ballene. :) Lyttet på hjerte. sikker mer, men jeg fikk nok ikke med meg alt.

Sjekket refleks , hofter, lyste i ører, sjekket pungen å hørte på hjertelyd. Det var vell det :p hun var så enormt kjapp

Som de fleste nevner over : lyttet på hjertet og lungene, sjekket øyne og ører, hofter, pung og litt generell tøy og bøy (sjekket raskt at alle ledd så ut til å fungere som de skulle). Testet ut hvor sterkt han var i nakken, også på magen (han var da fremdeles naken og valgte å tider ut matten :P)

Legesjekken gikk forferdelig raskt. Men det var nesten like greit da mini slo seg fullstendig vrang og vrælte fra start til slutt. Men hun fikk sjekket hjerte, lunger, ører, hals og hofter. La han også i mageleie. De skal vel egentlig sjekke øyne også men her er det ikke aktuelt da lillegutt sine øyne blir fulgt opp på sykehuset.

Her gikk det tregt, var t.o.m forsinka :p så rakk ikke toget hjem. Men sjekket rygg, hofter, munn, øyne og reflekser.

Back
Topp