Legetime i morgen

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Fått meg ny lege og skal til henne i morgen. Håper jeg får noe mot kvalmen, at jeg blir forstått. Litt spent på hvordan hun er, om stoffskiftet mitt blir fulgt opp. Tenkte å og få tatt en uvi test. Har hatt nyrestein før, og har en del smerter bak i ryggen, redd for at jeg kan få det igjen lettere når jeg er gravid, noen som vet?
Håper kvalmen gir seg så jeg kan trene hesten min igjen, selv om jeg trur han koser seg med fri utpå jordet:)
889d372cc771beff34e5b887e862b0f3.jpg

Vært inne til legen nå. Hun var hyggelig, men ville ikke gi meg kvalmestillende på resept, for hu mente jeg ikke var dårlig nok i forhold til hva som er vanlig, og ville helst at jeg bare skal ligge å ta det med ro. At det går over. Men gir det seg ikke innen uke 13-14 så går jeg på veggen, får jo ikke gjordt noe

Vært inne til legen nå. Hun var hyggelig, men ville ikke gi meg kvalmestillende på resept, for hu mente jeg ikke var dårlig nok i forhold til hva som er vanlig, og ville helst at jeg bare skal ligge å ta det med ro. At det går over. Men gir det seg ikke innen uke 13-14 så går jeg på veggen, får jo ikke gjordt noe

Skikkelig kjipt med den kvalmen:meh: Postafen får du kjøpt reseptfritt på apoteket, og legen min anbefalte meg det om det skulle bli altfor ille. Har til nå klart meg uten enn så lenge da, selv om det har vært ille, men det begynner å bli litt bedre nå i uke 10.

Fin hest du har:)

Postafen hjelper ikke. Ja gampen min er fin:p men får ikke trenet han noe, bare koset med han:)

Nydelig hest! Hva heter han?
Synd du ikke fikk hjelp med kvalmen, men hva med det andre du skulle ta opp da?

Han heter svarten:) fikk tatt stoffskifte blodprøver, og så skulle hu finne ut om hvor ofte jeg skal følges opp ang det gjennom svangerskapet. Uvi blir sjekket på onsdag da jeg skal på 12 ukers kontroll, men om jeg fikk skikkelige smerter i rygg å mage så Mått jeg bare kontakte dem eller jordmor, men jeg ville ha en del nye og endel andre smerter gjennom svangerskapet

Back
Topp