legetime i morgen :S

Ellie86

Elsker forumet
i morgen skal jeg til legen for å få ny sykemelding. og regner med at vi skal lage helsekort og sånn også for det er enda ikke gjort.
huff enda 2 uker til ultralyd:( synes det er så altfor lenge til! men skal bli godt å komme til fastlegen min igjen. har bare vært på sykehuset hittil!
men gruer meg litt uten at jeg vet hvorfor

å herregud... det er jo faktisk bare 2 uker til jeg er 12 uker på vei!! [&:]

Lykke til i morgen:D
Spennende å få helsekort og sånt, da blir det brått mye mer virkelig med en gang[:)]

huff ja :P

men hvordan fikk du både nedtellinga og terminbildet som signatur?

Måtte fjerne noe i den tickeren, husker ikke hva det var:/ Men mye av det som står der er bare reklame, tror det var to url adresser, som jeg tok bort:)

Der ja:D

huff fælt å sitte inne i dette fine været men hehe

Ja, men jeg har ikke tenkt å flytte meg:P he, he:) Skikkelig dritt dag i dag! Bortsett fra å bare ut klesvasken, har jeg ikke gjort en dritt i dag:P
 Og jeg holder på å bli spør av at jeg ikke har fått brev fra sykehuset om når timen min blir neste uke. Får vel ringe i morgen å etterlyse det.

ja ring og purr!! :)
jeg har ikke gjort noen ting jeg heller. hehe. men godt er det. må vel på butikken å finne noe jeg kan lage meg til middag kanskje. :S

Ja, får vel gjøre det:) Fikk jo sånn direktenr til gyn/pol klinikk på Elverum, men ble så sint på ene legen for noen uker tilbake, så kasta det:P Snakk om hormoner:D!!
Men får bare ringe sykehuset i stedet, så får dem sette meg over:P
Ja, vi er snart på tur i butikken selv, det blir min luftetur i dag!

:) ble laks til middag i dag gitt. hadde egentlig litt lyst på chicken nuggets, men tok meg selv i det og kjøpe laks i stedet hehe

Laks er jo godt:D Og ikke minst sunt! Her skulle jeg sette meg ned å spise druer, men så var de sure! snakk om skuffelse:P

åå så typisk. sure druer er ikke noe godt!! har kjøpt meg sjokolade jeg så nå skal jeg sette meg å se benjamin button :)

Sjokolade hørtes bedre ut:D
Masse lykke til hos legen i dag!!! Du må si i fra hvordan det gikk!

Ringte akkurat Elverum da, de hadde selvsagt ikke satt meg opp på noe time:P Først kunne hun gi meg en time den 17, men da skal jeg jo på Volvat, pluss at vi reiser på ferie den 19. Og hvis det går galt igjen, vil jeg ha noen dager hjemme først. Men fikk til slutt en time torsdag om en uke, så håper den uken går fort!!

ååå så typisk!! det er sånn dem er hele tiden det. :(

vært hos legen å skrevet helsekort og tatt blodprøver og sånn i dag. og så er jeg sykemeldt i over 2 uker til .

Ja, jeg gleder meg til jeg ikke trenger å ha noe mer med dem å gjøre!

Åh, så gøy å få helsekort! Og bra du fikk forlenget sykemeldingen! Var vel ikke noe problem å få den forlenget?

neida var ikke noe problem det, :) er jo dårlig enda så :)

Så bra:))

jeg flyttet ultralyden til 17 i stedet for den 20 jeg hehe. hadde de hatt muligheten neste uke så hadde jeg tatt da men det hadde de ikke.  den tre dager før er greit nok for meg det :P

Back
Topp