Legetime i dag

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Var hos legen i uke 11, ville ha meg inn nå i uke 16 :) forhåpentligvis så vil hun høre etter hjertelyd i dag, håper i alle fall veldig på det

Men - glemte jo helt at jeg skulle ha med morgenurin til jeg satt på toget (dette til tross for at jeg hadde satt frem sånn prøveglass ved siden av toalettet)..

Er det sånn at jeg kan ordne det på legekontoret? Bor såpass langt fra legekontoret at det ikke er bare bare å levere en annen dag heller..

Ellers spent på hva de sier om verdiene mine, ganske så sikker på at jern er lavt ennå [emoji14]

Ja du skal kunne ordne med urinprøve hos legen :)

Ja, har du glemt det kan du tisse i en kopp der. Prøv å ikke drikk for mye og ikke tiss på noen timer før du drar dit så blir prøvesvaret litt mer korrekt også :)

Har du fått vært hos legen nå? Hvordan gikk det? :)

Har du fått vært hos legen nå? Hvordan gikk det? :)
Vært hos legen ja :) testene mine var greie de, med unntak av jern men det tenkte jeg meg.

Men hun fant ikke hjertelyd da, selv om hun lette lenge - så ble henvist til sykehuset i morgen for kontroll..

Godt at prøvene dine var bra. Redd legen min ikke finner hjerte heller. Derfor jeg egentlig bare vil til jm men legen ville jeg skulle komme pga astmaen min også mente han at det var vanlig med annenhver gang. Men da henviser han hvis han ikke finner hjerte lyden sikkert.

Hva sa legen da? Mente bare at det var vanskelig? Går sikkert bra :) hva tenker du selv?

Huff. Det er ikke noe gøy i starten når de ikke finner hjertelyd. Fingrene krysset for at alt er bra likevel! Lykke til på sykehuset i morgen!

Jeg var hos jordmor forrige uke, hun ville ikke lytte etter hjertet fordi hun sa det er stor sjanse for å ikke finne det.

Godt at prøvene dine var bra. Redd legen min ikke finner hjerte heller. Derfor jeg egentlig bare vil til jm men legen ville jeg skulle komme pga astmaen min også mente han at det var vanlig med annenhver gang. Men da henviser han hvis han ikke finner hjerte lyden sikkert.

Hva sa legen da? Mente bare at det var vanskelig? Går sikkert bra :) hva tenker du selv?
Fikk også høre annenhver gang var vanlig, men man kan velge helt fritt og kun gå til den ene om man vil :) hittil er det kun legen jeg går til, venter med å vurdere jm til vi har flyttet..

Prøver å være rasjonell. Vet det var tidlig og vet første var en snik som selv km sleit med å lytte på helt ut i uke 20 :) har ikke hatt noe blødning eller smerte som tilsier at det skal være noe galt. Km sa også opptil flere ganger at det var tidlig og at apparatet hun hadde ikke var det beste på markedet :) så hun prøvde så godt hun kunne å berolige meg, sa det var normalt og hadde skjedd mange ganger før.

Men så er det den lille stemmen bak i hodet som sier at det kan jo likevel være en MA, ingen garanti for at alt er bra heller. Og er da veldig glad for å få vite i dag i stedet for å måtte vente i to uker til, til oul :)

Jeg var hos jordmor forrige uke, hun ville ikke lytte etter hjertet fordi hun sa det er stor sjanse for å ikke finne det.
Ja, min er også vanligvis tilbakeholden med å lytte; men hun har satt seg egen grense på uke16, da pleier hun å finne. Og siden jeg er annengangs mente hun at sjansen var god :)

Men igjen, første var en luring - hvis alt er som det skal betyr det nok at denne også er det ;)

Jordmoren fant hjerte greit hos meg i uke 12, mens legen slet i uke 17 :D Så håper at du også bare har en lege som ikke er så dreven på å finne små hjerter.

Var litt å vente, men ul viste en liten luring som sprella og koste seg. Hun synes det var vanskelig å finne riktig stilling for å få tatt mål og forundret seg ikke over at legen hadde slitt med sitt apparat. Anbefalte å vente med å lytte igjen til etter uke 20 [emoji14]

Var litt å vente, men ul viste en liten luring som sprella og koste seg. Hun synes det var vanskelig å finne riktig stilling for å få tatt mål og forundret seg ikke over at legen hadde slitt med sitt apparat. Anbefalte å vente med å lytte igjen til etter uke 20 [emoji14]
Nå ble jeg sååå glad <3 har tenkt på deg

Åh så bra! ❤

Back
Topp