Legetime i dag :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Spent på hva han sier til meg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Lykke til:) jeg har min første jordmor time:) sitter å venter på å komme inn nå:)

Lykke til :D Skal ikke til JM/fødepol. Før 13 feb jeg.

Men har lege time den 23 da :)

Lykke til :D Skal ikke til JM/fødepol. Før 13 feb jeg.

Men har lege time den 23 da :)
Tusen takk :D det var lenge. Bra du skal til legen da :-) oppdaterer når jeg er ferdig hos legen ^^ skal en tur ut med babyens oldeforeldre idag :-) sov 4 timer så kort dag på meg før legge tid !

Lykke til! Mulig jeg tar en tur til den pensjonerte jordmora i hjembygda mi i kveld for å høre hjertelyd.. Er bittelitt engstelig etter fallet mitt..

Alt er bra med babyen :-) fått ny sykemelding og resept på en spesiell b-vitamin :-) ny time 15 ang bekkenløsning. Han har ultralyd snart og :-)

Lykke til! Mulig jeg tar en tur til den pensjonerte jordmora i hjembygda mi i kveld for å høre hjertelyd.. Er bittelitt engstelig etter fallet mitt..
Gjør det om det roer deg ned :-)

Åssen gikk legetimen?

Alt er bra med babyen :-) fått ny sykemelding og resept på en spesiell b-vitamin :-) ny time 15 ang bekkenløsning. Han har ultralyd snart og :-) ny fast lege som var flink :-)

Så bra at alt var fint :D

Ja, jeg skal gå på oppfølging på sykehuset, å det gjør dem ikke før barnet er"levedyktig" inntil da, så er jeg på kontroll hver 4 uke hos fastlegen eller etter behov.
Blir nok hver 2 uke når jeg kommer på sykehuset..

Så bra at alt var fint :D

Ja, jeg skal gå på oppfølging på sykehuset, å det gjør dem ikke før barnet er"levedyktig" inntil da, så er jeg på kontroll hver 4 uke hos fastlegen eller etter behov.
Blir nok hver 2 uke når jeg kommer på sykehuset..
Ingenting er bedre enn det :D
Noen alvorlig grunn til sånn oppfølging? :-(

Ingenting er bedre enn det :D
Noen alvorlig grunn til sånn oppfølging? :-(

Har Høy Protein S-Mangel også hadde jeg svangerskapsforgiftning å premature rier i uke 30 som ble stoppa sist. å ble tatt med haste ks.

Fikk blodpropper i lunga 2 ganger på 2 mnd etter fødslen :(

Har Høy Protein S-Mangel også hadde jeg svangerskapsforgiftning å premature rier i uke 30 som ble stoppa sist. å ble tatt med haste ks.

Fikk blodpropper i lunga 2 ganger på 2 mnd etter fødslen :(
Da skjønner jeg :O håper du får en fødsel som er normal denne gangen :-) trist å lese sånn :-(

Da skjønner jeg :O håper du får en fødsel som er normal denne gangen :) trist å lese sånn :-(

Håper inderlig jeg også. kjenner jeg blir mer å mer nervøs, for hver uke som går. Kommer vel til å være veldig skeptisk når jeg når uke 30 :/

Men, det er supert at alt varbra på ul i dag da, med deg :D
Jeg skal til onsdag :D

Håper inderlig jeg også. kjenner jeg blir mer å mer nervøs, for hver uke som går. Kommer vel til å være veldig skeptisk når jeg når uke 30 :/

Men, det er supert at alt varbra på ul i dag da, med deg :D
Jeg skal til onsdag :D
Ja glad for at babyen har det bra :D

Back
Topp