Legetime for blødning

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg blødde mandag forrige uke men var på privat UL samme dagen og så bankende hjerte. Men så blødde jeg tirsdagen også og ringte derfor fastlegen. Han ringte idag, jeg forklarte jeg hadde blødd og han ville ha meg inn i morgen. Ta en gynekologisk sjekk for å se på livmorstr, ta blodprøve for å se at HCG er på riktig sted og søke om tidlig UL offentlig.

Ganske sikker på at jeg fortsatt er gravid nå er det jo en uke siden blødning og jeg føler meg veldig gravid :p men må si jeg gruer meg likevel....

Det går nok bra:) heilt snodig at det tok så lang tid før han ringte på igjen..Lykke til i alle fall:)

Det går nok bra:) heilt snodig at det tok så lang tid før han ringte på igjen..Lykke til i alle fall:)

Ja, han visste ikke hva det gjaldt men dårlig at det tok så lang tid.. Med litt dårlig samvittighet ofrer han lunsjen sin i morgen for meg i det minste :p så det er bra :)

Har du vært med legen Babydilla123?☺

Har du vært med legen Babydilla123?☺

Nei:( måtte avlyse :( kastet opp 3 ganger i natt og sov nesten ikke når klokka ringte 8 idag og jeg skulle dra var jeg sååå dårlig at jeg måtte avlyse... fastlegen min er 1 time unna så hadde ikke sjans :/ men skal dit 11 des

Nei:( måtte avlyse :( kastet opp 3 ganger i natt og sov nesten ikke når klokka ringte 8 idag og jeg skulle dra var jeg sååå dårlig at jeg måtte avlyse... fastlegen min er 1 time unna så hadde ikke sjans :/ men skal dit 11 des

Bra tegn det:) blir spennende 11 desember da..god bedring:)

God bedring.
Kjedelig at du ikke fikk til timen, men det er jo positive tegn du har :)

Jeg har også blødd litt, og har vært både til lege og UL. Fikk beskjed om at jeg hadde en liten blodansamling som ikke nødvendigvis trengte være farlig, men at jeg skulle ta det med ro, ikke løfte ting, ikke trene og ikke ha sex. Ble sykmeldt i 14 dager, men har jobbet litt likevel.

Blør ikke mye, men om jeg anstrenger meg kommer det litt brunt blod/utflod. Sikkert ikke noe å være veldig bekymra for, men ta det med ro til du har fått sjekka det :)

Jeg blødde bare den ene dagen i 10 min og neste dag i 10 min og ikke noe siden så regner med at det har gått bra egentlig :) men hadde vært godt vite 100% men 11 des blir spennende <3 tusen takk alle sammen <3

Back
Topp