Lisemor83
Glad i forumet
Ja da har jeg vært hos legen igjen [:)] Først sykepleier som tok vekta mi, samt blodtrykk og temperatur og alt der var så å si normalt.. Blodtrykket var vel litt høyere enn normalt, men jeg var jo nervøs så vet ikke om det har noe å si. Legen nevnte nå ingenting om det men..så da regner jeg med at det var greit.
Fikk nå høre den hærligste lyden i dag[:D] Nemmelig hjerteslaga til nurket i magen
Det var bare helt hærlig!![:)] Hu sa den lå på 150 [:)]Tok ikke langt tid før hu fant den heller.. Og i går tror jeg at jeg kjente bevegelse for første gang, det bobla litt nederst te venstre[:)]
Ultralyd blir vel om ca 4 uker el mer, venter spent på telefon fra de som driver med det.. De ringer vel i løpet av denni uka eller neste.. Også har jeg tatt blodprøver i dag for å finne ut om diverse genfeil, så får vel svar på de etter hvert også. Håper nå alt er bra!
Ellers så vil jeg nå gratulere alle som har vært på ordinær ultralyd og fått vite at alt er bra og evt om kjønn!! Gratulerer så masse!![:)][:)] Og til alle dere som skal de nærmeste ukene, lykke til!! Håper dere som vil vite får vite kjønnet og at alt er bare bra med nurket i magen[:)]
Fikk nå høre den hærligste lyden i dag[:D] Nemmelig hjerteslaga til nurket i magen
Det var bare helt hærlig!![:)] Hu sa den lå på 150 [:)]Tok ikke langt tid før hu fant den heller.. Og i går tror jeg at jeg kjente bevegelse for første gang, det bobla litt nederst te venstre[:)] Ultralyd blir vel om ca 4 uker el mer, venter spent på telefon fra de som driver med det.. De ringer vel i løpet av denni uka eller neste.. Også har jeg tatt blodprøver i dag for å finne ut om diverse genfeil, så får vel svar på de etter hvert også. Håper nå alt er bra!
Ellers så vil jeg nå gratulere alle som har vært på ordinær ultralyd og fått vite at alt er bra og evt om kjønn!! Gratulerer så masse!![:)][:)] Og til alle dere som skal de nærmeste ukene, lykke til!! Håper dere som vil vite får vite kjønnet og at alt er bare bra med nurket i magen[:)]