Leger er så teite.....

mamma_86

Elsker forumet
Jeg ringte legen igjen idag, var der med eline på mandag.... Fortalte at ho fortsatt hadde høy feber, forstatt uten mat, drikker lite, det var alt jeg fikk sagt før ho pratet med legen....

Skal komme ned og få resept på ny medisin....

Jentungen har ikke spist siden fredag kl 14.30-15.00.
Sover 4-5 timer om dagen og HELE natta.
Drikker kanskje en halv liter drikke i løpet av en dag.
Ganske så tørre bleier. Ser at den såvidt er våt når du tar den av.
Har spist en is om dagen ca, resten av det jeg prøver med liker ho ikke.

OG VI FÅR NY RESPET BARE..... Litt frustrert nå kjenner jeg....

har dere noen sånn poliklinikk for barn. Her har vi en sånn kvelds poliklinikk for barn, som en legevakt. Om dere har, ta en tur dit, greit med en annen lege sittg synspkt. Eller vanlig legevakt.

ring igjen eller snakk med dem når du henter resepten.
Spørr rett ut hvor lenge de mener en unge i den alderen skal tåle uten mat og drikke, få de til ås ette en frist eller gi deg beskjed om når du bør reagere om den nye medisinen ikke fungerer.
Blir du ikke fornøyd med svaret, så ringer du legevakta i ettermiddag

Vi har kun legevakt her. som er oppe fra klokken 18.... Er sykehus her og, men det er så lite og der må du være henvist for og komme inn.

ORIGINAL: KoKo

ring igjen eller snakk med dem når du henter resepten.
Spørr rett ut hvor lenge de mener en unge i den alderen skal tåle uten mat og drikke, få de til ås ette en frist eller gi deg beskjed om når du bør reagere om den nye medisinen ikke fungerer.
Blir du ikke fornøyd med svaret, så ringer du legevakta i ettermiddag

Bestefaren min skal hente respten, så han sa han skulle slå litt i bordet der inne. når vi var der på mandag sa han at om ho hadde vært mer slapp og bare ligge hadde han sendt ho til sykehuset...

Takk. Blir ho ikke bedre i løpet av helge forsvinner vi til legevakta ja...

Bestefaren min har vært der nede nå. De var enig i at det var lenge uten mat og skikkelig drikke.... så det var bare og komme ned, så skulle de ta noen blodprøver....

reis ned med henne ,få de til å skjekke henne ordentlig,eller sende dere videre til noen som kan barn.

Jeg drar ned til halv ett... da er det litt mendre folk der. var heeeelt fullt pluss litt til for en times tid siden.

Back
Topp