Leger er morro

Champ

Gift med forumet
I dag på legesamtalen så fikk jeg beskjed om at fra nå av så er jeg da sykmeldt fra alt som heter et "liv"... får ikke lov til å gjøre noe som helst, bare leve sakte så mine to små holder seg der så lenge som mulig...... jeg har jo som jeg har skrevet tidligere fått innvilget hushjelp - så den er jo grei [:)] men nå har det jo vært så mye rart med bp og greier og jon blund har jo bodd hos meg i snart et halv år, hvor mye mer sakte kan man leve da? skal jo liksom ta meg av to barn til jeg da...... svaret til legen på det var: ja du blir jo sengeliggende om du ikke hører!! [&:]

ok, det vi jeg jo ikke, så da lurer jeg på - noen som har forslag til hvordan leve mer sakte enn jeg allerede gjør? hehe

Har desverre ingen gode råd vil bare si lykke til.

Da er det bare å slenge seg på sofaen med noe godt du liker på bordet og fjernkontrollen i hånda, å bare bli liggende [8D]

Så tenker jeg nok du må begynne å gå myyyye saktere å gjøre ting rolig. Så skal du på do, så begynner du å gå rolig i goood tid, så du rekker det før det er forseint [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Da er det bare å slenge seg på sofaen med noe godt du liker på bordet og fjernkontrollen i hånda, å bare bli liggende [8D]

Så tenker jeg nok du må begynne å gå myyyye saktere å gjøre ting rolig. Så skal du på do, så begynner du å gå rolig i goood tid, så du rekker det før det er forseint [:)]

Hehe, ja rett og slett begynne å leve i slo-mo. [:D] Vet ikke helt hvordan du skal kombinere dette med to andre barn, men... Lykke til! [:)]

ORIGINAL: Nikki!

blir vanskelig å leve mer rolig enn du har gjort da.humz! jaja,livet er ikke lett!

så du har hushjelp. er hun til låns??hehe!

Ja det kan bli vanskelig, det er liksom måte på hvor mye sofasliting og soving det går an å få gjort.... men får vel bare prøve da å  væreennå litt mer bevisst, det kjipeste er jo at jeg ikke lenger får lov til å svømme, men kan bevege meg i vann da [8D] ikke helt fått med meg forskjellen der, men jaja.... får prøve[:)]
hushjelpen til låns? jo jeg kan jo alltids høre med ho om ho kan svippe nedom deg en tur [:D] 

hushjelp hørtes deilig ut[;)]
men sikkert ikke så gøy for deg å ikke kunne gjøre no særlig heller. og vanskelig når man har 2 barn og da...
kan bli litt lei av å bare slappe av og.
da er det bare å gjøre så godt man kan.
[:D]

med to unger alene er det vel ikke lett å "ta fri" fra alt som heter liv da??????  du får kose deg så godt du kan og slappe masse av for snart er dere fire!!!!  Lykke til[;)]

Jeg er ganske så priviligert for de to jeg har dem er veldig flinke til å hjelpe meg med diverse ting og er veldig hensynsfulle - men jeg skulle jo så absolutt gjort div ting sammen med dem nå i tiden før det kommer to til [;)]

Back
Topp