Legens time i dag :D :D

Angell18_

Flørter med forumet

hadde time til legen i dag egentlig, men siden jeg var på sykehuset i går avbestilte jeg den legetimen, men i mårrest hadde jeg fått mld fra legen om at han gjærne ville ha meg til kontroll, selv om jeg var på sykehuset.

På sykehuset kunne dem bare finne en liten boble, og jeg tok ny hcg prøve.

I dag fant legen også denne bobla og ringte labben for å høre hvordan det sto til med HCG nivået.. Nivået sist uke var på 790. å denne uken på .... 17xx huska ikke de 2 siste tallene for jeg JUUUUBLAAA:) :) :) Det er LIV I MAGEN MIN :) :)

MEN...

Det så er i magen min er ikke så stor at jeg kan være 7+5 uker på vei, imed at jeg har hatt blødninger, så tror legen at fra jeg testa posetivt 5 mai til nå i dag, så har jeg mista, men blitt gravid IGJEN :) :) Snakk  om fruktbar  :)

Har enda ikke sagt noe til barnefaren imed han er bortreist.

Han ønsker jo fortsatt ikke dette barnet så jeg er spent på hvordan han tar dette :(

Men er eeeevig lykkelig for å ha en spire i magen :) :)

Det vr dagens nyheter :) Skal fortsatt på sykehuse neste uke :)

Gratulerer så masse!! :) Godt å få ting bekrefta da! Jeg var og skulle ha svar på min andre HcG idag, men de hadde ikke fått inn svara enda, så jeg må vente enda lengre før jeg vet noe sikkert... Men hos meg også mente gynekologen at jeg ikke kunne være så langt på vei som jeg trudde... Så skal bli spennendes å se når jeg kommer så langt! :)

Så fantastisk!!!! :)

Så deilig å vite at det er liv!! Hvor langt er du på vei da egentlig? :)

får ikke frem svarene deres :(

vet ikke hvor langt jeg er på vei da :(

vet ikke nårti jeg kan få vite det heller imed at jeg ikke har no mens..
Men frykter litt for at det blir en februar baby.. 
Håper jeg får låv å holde meg her inne  selv om jeg egentli skal i feb gruppa :)

Oi, litt av et hendelsesforløp gitt! Gratulerer så mye!
Du får si til kommende barnefar at når noe(n) har SÅ lyst til å bli til, så kan ikke dere forhindre det!

Godt å høre....emoticon

Back
Topp