legen

_venter_

Elsker forumet
Hei vert hos legen i dag.

det første møte mitt med han i dag var at jeg stri gråt og hikset,
han kalte meg for i hormonell ubalanse etter alle disse behandlingene.

fikk sykemelding på 1 uke,

hærlig å slappe av litt nå

tok blod prøve i dag ja, men sovna i senga før jeg fikk ringt å hørt med de hvordan prøven var,
dermed må jeg ringe inn i måra,[&o]

blødningene har ikke stoppet opp, men legen nevnte at hver 3 kvinne hadde normal mens blødninger selv om de var gravide

så han sa håper at jeg var 1 av dem, men jeg tror ikke det selv om jeg vil,

PÅ onsdag er det den store dagen der jeg får vite om at blodprøven min har synket eller steget.

dette er kjedelige ting arrgh...

ja dette er ikke noe greit,har opplevd det 3 ganger[&:][&:]håper spiren klorer seg fast og blir der i 9 månder[;)][;)]klem

Off, jeg har ikke ord snuppa...

Men kan tenke meg du er sliten og ikke rart du sovna... Ikke tenk på at du glemte å ringe eller noe...
Ta vare på deg selv og prøv tenk posetivt...

tanker til deg...

ORIGINAL: IVFProver84

Men kan tenke meg du er sliten og ikke rart du sovna... Ikke tenk på at du glemte å ringe eller noe...

tanker til deg...

sign denne. Føler virkelig med deg no! Men finst endo eit håp!

ORIGINAL: IVFProver84

tanker til deg...

skjønner at du er deppa og lei!! men,ikke mist all håp enda da[;)]
Godt at du kan være hjemme en liten periode ,ta vare på deg selv og slappe av! Det fortjener du nå[:)]
Krysser fingrene for at lille spiren fortsatt er i magen din jeg!

stor klem fra eLLa[:)]

tusen takk for støtten [:)]

Godt du fikk deg en sykemelding, så du kan slappe av hjemme[:)] Jeg håper som legen inntill det motsatte er bevist[:)]

ORIGINAL: t.t.h.

ja dette er ikke noe greit,har opplevd det 3 ganger[&:][&:]håper spiren klorer seg fast og blir der i 9 månder[;)][;)]klem

Back
Topp