Legen

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Blir jeg tatt som hypokonder viss jeg ringer legekontoret i morgen å spør om de kan sjekke jentungen siden dette er 4 natten hun turer på?

Jeg var nemlig hos legen her forleden å da sa han det rett ut at det var ingen grunn å komme til han å at jeg bare var en ren hypokonder..

Hva er det hun "turer" med da?
Du kjenner datteren din best, og hvis du føler det er nødvendig - at hun ikke virker til å være i vanlig form osv - så er det sikkert best å få henne sjekket.

Men hvis alle som har barn som ikke sover natten gjennom hadde dratt til legen, hadde det blitt fulle venterom tipper jeg...

McThrill skrev:
Hva er det hun "turer" med da?
Du kjenner datteren din best, og hvis du føler det er nødvendig - at hun ikke virker til å være i vanlig form osv - så er det sikkert best å få henne sjekket.

Men hvis alle som har barn som ikke sover natten gjennom hadde dratt til legen, hadde det blitt fulle venterom tipper jeg...

Gråter.. Tar seg til øret. Tar seg til halsen.. Roper at det er auua.. Å finner rett å slett ikke roen..

Jenta mi har alltid sovet rundt fra dag 1.. Så er ganske så uvant når hun nå har "startet" våken netter...

Har legen sjekket at det ikke er ørebetennelse eller halsbetennelse jenta di har?

E har nylig hatt halsbetennelse og det va så vondt i ørene og halsen at tårene trilla kvær gang e sku svelge nåkka.

Gi paracet før leggetid, det demper smertene i hals/ører. Samt gi is og milkshake på dagtid(ikke te alle måltider) førr da lindrer sår hals.

Det va min lege som sa at e sku gjør. Det gir næring/energi hvis matlysten e borte.

Om hun bare er urolig og ikke har feber er det sannsynligvis ikke en bakteriell infeksjon (OM det er noe sånt) som trenger noe behandling og dermed ingenting legen kan gjøre.. Barn kan ha urolige perioder på natten av mange grunner uten at det er noe galt med barnet.. Jeg er litt enig med legen jeg, men du kjenner selvsagt ditt barn best.... Legen kaller ikke pasienter hypokondere etter bare ett besøk så du har kanskje vært mye hos legen???

Jeg har vært hos legen en gang før dette året.. Å det var pga hull i trommehinda å det er er ikke bare bare når du er ørebarn..

Back
Topp