Legen snart

ECB

Glad i forumet
da har jeg bestillt meg time hos legen. Har hatt konstante smerter i over en uke nå i livmoren. Er bekymret for at noe er feil. Smertene minner om smertene jeg hadde når jeg hadde ma i mars.
Så blir spennende å se om dette er en ny ma eller hva som skjer.

Uff, det må være tungt å føle på :(
Krysser fingrene for at dette er helt uskyldig og kun livmoren som strekker seg ❤️

Har vært hos lege. Ble sendt rett derifra og til sykehuset. Fikk se lille spiren på UL. Var ikke mye å se, men var helt fantastisk <3
De klarer ikke å finne ut hvorfor jeg har så vondt. Skal ta morgenutinprøve og levere imorgen som skal sendes til dyrkning.

Godt å høre ❤️

Bra de følger deg opp!
Hvor langt på vei er du nå?

Forferdelig å gå være beskymret[emoji19]veldig bra at du får god oppfølging og at alt så fint ut[emoji4][emoji1303]

Har vært hos lege. Ble sendt rett derifra og til sykehuset. Fikk se lille spiren på UL. Var ikke mye å se, men var helt fantastisk <3
De klarer ikke å finne ut hvorfor jeg har så vondt. Skal ta morgenutinprøve og levere imorgen som skal sendes til dyrkning.
Hvor langt er du på vei? I mitt forrige svangerskap hadde jeg enorme smerter fra ca 3+5 til 5+0. Jeg var på legevakten 2 ganger, lå i fosterstilling på gulvet og kastet opp pga smertene. Legen mente at dette ikke kunne være liv laga, men det var for tidlig å vite noe da man ikke kunne se på ultralyd. Jeg fikk antibiotika mot urinveisinfeksjon selv om ingen tester slo ut på det. Smertene gikk etterhvert gradvis over og gutten min er frisk og rask, 20 mnd gammel [emoji4]

Hvor langt er du på vei? I mitt forrige svangerskap hadde jeg enorme smerter fra ca 3+5 til 5+0. Jeg var på legevakten 2 ganger, lå i fosterstilling på gulvet og kastet opp pga smertene. Legen mente at dette ikke kunne være liv laga, men det var for tidlig å vite noe da man ikke kunne se på ultralyd. Jeg fikk antibiotika mot urinveisinfeksjon selv om ingen tester slo ut på det. Smertene gikk etterhvert gradvis over og gutten min er frisk og rask, 20 mnd gammel [emoji4]
Jeg er fem uker i dag. Har begynnt å drikke appelsinjuice og det virker som om det hjelper. Håper det bare er en urinveisinfeksjon. Hadde det med barn nr to. Men da kom smertene akutt.

Back
Topp