Legen ringte meg ista

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Han anbefaler meg på det sterkeste å ta denne vaksinen.[&o]
Jeg hadde håpa at han ikke skulle spørre meg , siden jeg er så usikker...[&:]
Men han mener at sjangsen for at den skal gå ut over lillegutt er så minimal at det skulle jeg ikke tenke på..
Han mener vi er i større fare om jeg velger å ikke ta den vaksina og vi blir smitta[:-]

Ååååååååå

What to do??

Skulle få lov å tenke på det til tirsdag når jeg skal på kontroll hos han...
Og om jeg skal ha den så blir jeg vaksinert på tirsdag rundt klokka 17[:o]

Jeg er helt rådvill.... føler jo at jeg bør høre på legen min da , han burde jo vite bedre enn meg...!!!???

Ble helst litt stressa jeg nå[:o]

Hva hadde dere gjort???[:o]

Jeg kommer til å ta vaksina!
Helt enig med legen din, og de som sier at risikoen for å bli smittet er større, og at nettopp dét er skumlere for baby enn eventuelle seinvirkninger av vaksina..
[8|]

Har bestemt meg for å ta vaksinen, skal det i morgen kl 17.00. Har kommet fram til at jeg ikke tørr la være å gjøre det...

jeg kunne ønske de hadde fått den hit så jeg kunne få den før jeg fødte.SÅ jeg håper jeg kan reise til nabokommunen og få den til meg og sunniva i morgen eller tirsdag.Syns vi skal stole på legene jeg.Vi gjør jo det ellers.

Ja er liksom det at jeg bør høre på legen min...
Heller jo mer mot å ta den , men vil jo ikke ta den i usikkerhet liksom..

Huff , nei dette skal ikke være enkelt altså..

ORIGINAL: BettyBe

Helt enig med legen din, og de som sier at risikoen for å bli smittet er større, og at nettopp dét er skumlere for baby enn eventuelle seinvirkninger av vaksina..
[8|]

sign!
jeg tok min på torsdag, å angrer ikke ett sekund!

Jeg har hele tiden sgat at jeg ikke vil ta den, men har de siste dagene endret mening... Jeg kommer til å ta den, både for min, lille prinsessa i magen og ikke minst Sara tupp vår sin skyld (hun har nemlig astma og befinner seg i riskogruppe hun også). Kommer nok til å vaksinere henne også[;)]

hmm.. ansvarlige folk dere har i hjelpapparatet.. ingen som har ringt eller sagt noe til mg om dette

Jeg har lyst å ta den! Men vet ikke om det er kommet hit enda...? Noen som har tatt den i akershus/oslo område?

Jeg bor i Oslo, skal ta den hos min fastlege på torsdag (fastlegen er faktisk i Akershus...).
Det var det tidligste man kunne få den her, tror jeg.

Jeg har hele tiden vært imot å ta den, men nå er jeg faktisk usikker... Mamma som også har vært veldig skeptisk (hun er legesekretær) har nå begynet å bli veldig usikker.. Men verken jordmor eller lege har nevnt den for meg, så tenkte å ringe legen i morgen å høre hva hun sier...[8|]

Jeg har tatt den og angrer ikke!!

Jeg er fortsatt i tvil, men heller fortsatt i retning av at jeg ikke vil ta vaksinen.

ORIGINAL: nattiis

jeg skal ikke ta den.. er allerede 3 personer som er daue etter å ha tatt vaksina så jeg tar ingen sjangser!!!

er sagt at det mest sannsynlig ikke var vaksinen de 3 døde av. disse var eldre alvorlig syke folk med "forventet" dødsfall.

ORIGINAL: awenka

hmm.. ansvarlige folk dere har i hjelpapparatet.. ingen som har ringt eller sagt noe til mg om dette

Ikke til meg heller, verken legen eller jordmor..

ORIGINAL: BettyBe

[8|]

signerer denne!

Kommer antaageligvis til uka, er jo ikke helt sikkert at jeg rekker å ta den da

ORIGINAL: Trico

jeg skal ikke ta den.. er allerede 3 personer som er daue etter å ha tatt vaksina så jeg tar ingen sjangser!!!

er sagt at det mest sannsynlig ikke var vaksinen de 3 døde av. disse var eldre alvorlig syke folk med "forventet" dødsfall.

men er jo litt rart at de døde etter å ha tatt vaksinen da.. men uansett.. når jeg hører slikt så blir jeg bare mer og mer skeptisk så jeg kommer nokk ikke til å ta den.. men for all del.. skjønner jo at folk ikke gidder å bli syke da..

Etter det jeg har lest så er det kun 70% som får beskyttelse gjennom vaksinen. Så er jo ingen garantier for at den virker...

Legen min ringte meg på fredag...så jeg har time på onsdag..men er såååå usikker!
Har hele tiden sagt nei,men siden de nå vil at alle skal ta den![&:]

Back
Topp