Legen og diverse anna(oppdatert)

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Kan nokon svare på det som står i utheva skrift, i hovudinnlegg då?? [:)][:)][:)]

Jeg kan ikke hjelpe deg så veldig mye, siden jeg ikke har kjent noe særlig (bare akkurat som om noen napper i deg, jeg vet ikke om det er det man skal kjenne?), men jeg prøvde å finne livmoren hin dagen. Den ligger et lite stykke under navelen enda. Jeg er nesten like langt på vei som deg. Det kan jo være luft eller babyen, selvfølgelig. Satser på det siste. [:)][:D]

Men luft pleier ikkje å kitle då, og eg slepper ut ein god del luft iblant, det kjennes ikkje slik ut akkurat[:)]

Det er vel ikke lenge til du skal til jordmor. Da må du spørre. [:)]

Kan nokon svare på det som står i utheva skrift, i hovudinnlegg då?? [:)][:)][:)]

Jeg kan ikke hjelpe deg så veldig mye, siden jeg ikke har kjent noe særlig (bare akkurat som om noen napper i deg, jeg vet ikke om det er det man skal kjenne?), men jeg prøvde å finne livmoren hin dagen. Den ligger et lite stykke under navelen enda. Jeg er nesten like langt på vei som deg. Det kan jo være luft eller babyen, selvfølgelig. Satser på det siste. [:)][:D]

Men luft pleier ikkje å kitle då, og eg slepper ut ein god del luft iblant, det kjennes ikkje slik ut akkurat[:)]

Det er vel ikke lenge til du skal til jordmor. Da må du spørre. [:)]

Eg skal spør 19august[:D][:D][:D]

Da har eg vore hos legen IGJEN. Og eg er henvist til lungespesialist fordi eg ikkje gjorde det godt nok på blåsetesten. Eg låg under gjennomsnittet[&:][&:] Så legen meinte eg ville slite med pusten på slutten av svangerskapet.

Ellers fekk eg tips om kompresjonstrømper (trur eg det var) til beina mine, hos ein bandasist eller fotterapaut, for å hjelpe på leggkrampene.. Men dei må spesialtilpasses såklart[&:][&:]

Ellers har eg no handla mi første mamma bukse og mammatruser[:D][:D] Så no kan eg føle som at trusene henger på og kle meg som folk igjen[:)]

Oj da.. bra de virkelig finner ut av det og videresender deg da - helsesektoren har jammen sine fordeler!!

Støttestrømper ja - kjøpte på apotek jeg - onesise.. hehe Driit sexy[8|]

Gratulerer med mammabukse og mammatruser - join the club!!

GOD HELG Svartengel!!

ORIGINAL: Nikkiline

Oj da.. bra de virkelig finner ut av det og videresender deg da - helsesektoren har jammen sine fordeler!!

Støttestrømper ja - kjøpte på apotek jeg - onesise.. hehe Driit sexy[8|]

Gratulerer med mammabukse og mammatruser - join the club!!

GOD HELG Svartengel!!

Eg er også blitt vidersend for allergi, og det har eg krangla om i årevis. Så eg er glad dei sender meg vidare. Håper bare ikkje eg har astma då[&:][&:]

Eg treng noko anna enn støttestrømper,kompresjonstrømper trur eg det heiter, eg huske ikkje navnet. Dei er nødt å vere strammere om dei skal hjelpe.

Har mammabuksa på no, eg har savna dongeri[:D][:D]

God helg til deg også[:D][:D] Og alle andre herlege damer[:D][:D]

ORIGINAL: Serene

Så flott at du har funnet deg mammabukser og truser hvor fant du det nyskjerrrigt spurt [:)]
når det gjelder kiling under navle stedet har jeg også hatt det, jeg er overbevist at det er den lille som viser sitt livstegn til mamma [:D]
det er en liten kiling kansje som en liten fiske hale? men det er ikke der hele tiden men veldig kort om gangen[:)]

Dei selger mamma truser på HM[:)][:)]

Ja kan vere fiskehale, men er litt svakere, som ei fjær nesten. Og det varer ikkje lenge, men det skjer oftere og oftere då. Og er sterkere no, enn kva det var for eit par dagar sida.

Så flott at du har funnet deg mammabukser og truser hvor fant du det nyskjerrrigt spurt [:)]
når det gjelder kiling under navle stedet har jeg også hatt det, jeg er overbevist at det er den lille som viser sitt livstegn til mamma [:D]
det er en liten kiling kansje som en liten fiske hale? men det er ikke der hele tiden men veldig kort om gangen[:)]

Dei selger mamma truser på HM[:)][:)]

Ja kan vere fiskehale, men er litt svakere, som ei fjær nesten. Og det varer ikkje lenge, men det skjer oftere og oftere då. Og er sterkere no, enn kva det var for eit par dagar sida.

ok hm here i come[:D]

ja det har blitt sterker her også hihi spennende dette her du [:D]

Så da trur eg det er den lille, så kan andre tru det dem vil[:)][:)][:)]

Godt at du har fått henvisning og får oppfølging videre. 

Ja det er bra[:D][:D] Eg vil heller vite, enn å ikkje vite.

Back
Topp