Legen og diverse anna(oppdatert)

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Hos legen gjekk alt bra, eg har fått meg nytt helsekort og henvisning til fysio. Blodprøvene var fine og ingen urinveisinfeksjon.

Ellers har eg sett etter mammaklær i dag og det var ein skuffelse[&:][&:]

Eg har også kjent enda meir kribling i magen, og lurer litt på om det er babyen eg kjenner? Det er rundt navelen og eg merker det ganske godt. Ellers er eg jo 14uker i dag og livmora skal ha kommet over hoftebeina og det vil seie i navleområdet mitt[:)][:)] Dermed trur eg det er den lille som bevege seg.

Godt at legetimen gikk bra!
Ja, mammaklær utvalget er ikke det beste... Men kommer vell mer nå som høsten nermer seg med stormskritt...
HM på Lagunen har litt, og Polarn'o'pyret[:D]

ja det er ikke så mye mammaklær som er fine der ute.. var på La vida og der fant jeg litt =)
litt stort ennå men gleder meg til å bruke det =)
har du sett litt på internett sidene vi har på topptråden?? [:)]
Gratulerer med 14 uker [:)]

ORIGINAL: Ariana

Godt at legetimen gikk bra!
Ja, mammaklær utvalget er ikke det beste... Men kommer vell mer nå som gøsten nermer seg med stormskritt...
HM på Lagunen har litt, og Polarn'o'pyret[:D]

Eg var på HM i sentrum. Men det funket ikkje. Eg skal på laguen ein anna dag. Var utslitt no.

ORIGINAL: t0mmelise

ja det er ikke så mye mammaklær som er fine der ute.. var på La vida og der fant jeg litt =)
litt stort ennå men gleder meg til å bruke det =)
har du sett litt på internett sidene vi har på topptråden?? [:)]
Gratulerer med 14 uker [:)]

Sida eg er student, prøver eg å finne det billig også. Det er ingen god blanding såg eg. Nei eg har ikkje det, men eg vil gjerne prøva klærna då...

ORIGINAL: Trone

Nå husker jeg ikke hvor stor butikken på Lagunen er, men hvis du går på HM i byen så har de en del mammatøy! [:)]

Eg var der. Søren meg skuffa over det.. Bukser for 500kr er uaktuelt... [&:][&:]

Jeg har leita i flere byer her i landet og i Danmark og ikke funnet noen til under 500 kr, så si i fra hvis du finner noen!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det er fa...n meg ran då.... Eg er student med ca 6500kr å leve for kvar mnd... Eg har ikkje råd til å kjøpe bukser til mange tusen kr....

Jeg kjøpte tre buksr i Danmark, men de var på salg da så fikk tre bukser til 300 kr [:-][:-][:-] Hehe! Visste ikke det var salg engang, så det var jo greit. Den ene har jeg allerede vokst ut av. Så har en sort og en hvit igjen. Men ikke lenge før jeg er ferdig med de også.. Så det blir jo dyrt etterhvert! Og vi som får vinterbarn kan jo ikke heller gå i kjole heller så ofte, hehe!

Jeg kjøpte tre buksr i Danmark, men de var på salg da så fikk tre bukser til 300 kr [:-][:-][:-] Hehe! Visste ikke det var salg engang, så det var jo greit. Den ene har jeg allerede vokst ut av. Så har en sort og en hvit igjen. Men ikke lenge før jeg er ferdig med de også.. Så det blir jo dyrt etterhvert! Og vi som får vinterbarn kan jo ikke heller gå i kjole heller så ofte, hehe!

Eg har mange kjoler osv, men det duger ikkje mykje nei... Eg må vel kikke på HM på nettet, kan hende det ligg litt meir tilbud der ute[:)]

cubus har nokon "aladin" bukser.. Det er ikkje dongeribukser, og sitter ikkje som "støpt".. Men er tøybukser som har eit godt, "strikk" oppe,  Haiey Heram/Harem bukse heite det.. Det presser ikkje mot magen, og er veldig deilig å gå i... Elles fungerer jo bukser som er veldig lave i livet, dersom ein kjøper ein tights eller magetopp (sånn liten topp som kun dekker magen) frå H&M :) På jc har dei topper som er litt lange til kr 129 som går ann å skjule at ein har kort livbukse (Slepper at rompa viser når ein bøyer seg) :)
Eg har ikkej råd til å handle enda, men eg driver å forbereder meg;)

så bra at det gikk fint hos legen [:D]

jeg har vært på H&M her jeg bor og her synes jeg de hadde masse! de DYRESTE buksene jeg fant kostet 500, resten kostet rundt 2-300, det var både olabukser og andre typer bukser. da begynner det jo å bli levelig pris.
synd det skal være så stor forskjell på hva de har hvor, selv innen samme kjede [8D]

ORIGINAL: knertpåvei

så bra at det gikk fint hos legen [:D]

jeg har vært på H&M her jeg bor og her synes jeg de hadde masse! de DYRESTE buksene jeg fant kostet 500, resten kostet rundt 2-300, det var både olabukser og andre typer bukser. da begynner det jo å bli levelig pris.
synd det skal være så stor forskjell på hva de har hvor, selv innen samme kjede [8D]

Eg skal forsette å leita, kan ta meg ein tur til laguen ellers har me noko som heiter bruktboden.

til at det gikk fint hos legen.

Jeg skal snart ut på en liten shoppingrunde litt forskjellige steder, og kan gi et pip hvis jeg finner noe av interesse og som ikke koster en formue. Jeg vil heller ikke å betale en hel del for mammaklær. Det må jo gå an å finne noe billig og bra. [:)]

Ja me må leite og kikke mykje. Og dette er klær som bare skal bruka ein liten periode, så kan ikkje bruke tusenvis av kroner.

Kan nokon svare på det som står i utheva skrift, i hovudinnlegg då?? [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Svartengel

Kan nokon svare på det som står i utheva skrift, i hovudinnlegg då?? [:)][:)][:)]

Jeg kan ikke hjelpe deg så veldig mye, siden jeg ikke har kjent noe særlig (bare akkurat som om noen napper i deg, jeg vet ikke om det er det man skal kjenne?), men jeg prøvde å finne livmoren hin dagen. Den ligger et lite stykke under navelen enda. Jeg er nesten like langt på vei som deg. Det kan jo være luft eller babyen, selvfølgelig. Satser på det siste. [:)][:D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

ORIGINAL: Svartengel

Jeg kan ikke hjelpe deg så veldig mye, siden jeg ikke har kjent noe særlig (bare akkurat som om noen napper i deg, jeg vet ikke om det er det man skal kjenne?), men jeg prøvde å finne livmoren hin dagen. Den ligger et lite stykke under navelen enda. Jeg er nesten like langt på vei som deg. Det kan jo være luft eller babyen, selvfølgelig. Satser på det siste. [:)][:D]

Men luft pleier ikkje å kitle då, og eg slepper ut ein god del luft iblant, det kjennes ikkje slik ut akkurat[:)]

Er neimenn ikke sikker jeg...
Kjenner ingenting selv.. [:(]

Men tror ikke livmoren er så høyt enda, min er ca 4 -5 cm under navlen og JM sa at min var kommet høyt allerede..

Er ikke noen festebånd (ell no) som "lurer" deg da - uten at jeg vet...

Back
Topp