legen lovte meg tidlig ultralyd..

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Denne uka her.. MEN fikk brev fra sykehuset idag om time den 26. FEBRUAR !!!!! det er jo 1mnd til.. :/ og sitter embryoet i egglederen denne gangen også så vil jo egglederen bli ødelagt før den tid :( er lei meg, sint og frustrert!

Ring til sykehuset og spør om de har gjort feil. Jeg fikk dagen etter når jeg skulle ha tidlig UL på det lokale sykehuset her. De kan da ikke ha det SÅ travelt?

Må ringe imorgen.. var stengt da jeg prøvde idag.. :( kjenner det er unødvendig å må ringe å muligens "krangle" seg til time tidligere... legen sin jobb dette!!

De må da ha sett feil da de ga deg timen? Veldig kjedelig når de roter slik. Ring dem på nytt i morgen, og si at du tror det har skjedd en feil. :)

Kanskje legen gjort en feil der, eller har sendt riktig henvendelse som er mottatt feil? Hvis du tar kontakt med legen så regner jeg med at legen følger det opp slik at det blir riktig!

Ja må ringe imorgen.. men er ikke bare bare å få tak i legen min..

Et bankende hjerte ♡ hadde cyster på eggstokkene, men det er vanlig. Hun kunne ikke se noe i egglederen og det er jo bra:) skal tilbake om 3uker for oppfølging, så føler meg hørt og sett denne gangen. Men da jeg satt og ventet på å komme inn, kom hele forrige svangerskap og komplikasjonene Over meg igjen. Holdt på å falle sammen i venterommet:/ trodde ikke jeg kom til å reagere så sterkt på å se gyn.avd igjen, men kom meg gjennom det og alt er fint så langt:)

Back
Topp