Legen idag :)

*mamma07og09*

Glad i forumet
Første legetime idag. Skal få henvisning til tidlig UL, snakke med han ang koniseringen min, håpe på henvisning til fysioterapi og "stjele" med meg en svangerskapsbok til den vordene pappaen :D Så skal jeg hjem og bake pizza til karneval disko med datteren min sin skole ikveld, der jeg også skal vær vakt. Frøkna skal være prinsesse, mens jeg skal være sykepleier (Har en gammel uniform fra sykehjemmet liggende, og har ikke råd til og kjøpe kostyme, så hvorfor ikke?) :)

Hva er deres planer idag da, ladys? :)

Jeg er også konisert, derfor jeg får så tett oppfølging nå.. Fødte altfor tidlig sist, så er veldig spent. Hvordan gikk det i dag da?
Lenge siden du ble konisert og har du noen gang fått målt livmorhalsen din?

VI får besøk fra Oslo i dag :D Mine 2 nevøer og svigerinne kommer, stas!
Jeg skal på jobb i kveld da.. har arbeidshelg med en herlig gjeng med ungdommer :)

Jeg er også konisert, derfor jeg får så tett oppfølging nå.. Fødte altfor tidlig sist, så er veldig spent. Hvordan gikk det i dag da?
Lenge siden du ble konisert og har du noen gang fått målt livmorhalsen din?

VI får besøk fra Oslo i dag :D Mine 2 nevøer og svigerinne kommer, stas!
Jeg skal på jobb i kveld da.. har arbeidshelg med en herlig gjeng med ungdommer :)

Oi, når fødte du sist? Det er 2 år siden, og legen sa jeg kom til og få tett oppfølging nå. Han henviste meg til tidlig UL, så får bare vente på brev fra gynekologen :) Nei, jeg har ikke det. Kanskje jeg skulle fått det? Legen sa at gynekologen kom til og gi meg mer informasjon ang videre i svangerskapet. Eller tok han en stix og gtest, som ble sterkere enn kontrollstreken, så dette er gode greier :D

Du må ha en god arbeids helg :) :Heartred

Oi, når fødte du sist? Det er 2 år siden, og legen sa jeg kom til og få tett oppfølging nå. Han henviste meg til tidlig UL, så får bare vente på brev fra gynekologen :) Nei, jeg har ikke det. Kanskje jeg skulle fått det? Legen sa at gynekologen kom til og gi meg mer informasjon ang videre i svangerskapet. Eller tok han en stix og gtest, som ble sterkere enn kontrollstreken, så dette er gode greier :D

Du må ha en god arbeids helg :) :Heartred

Takk for det :)

Jeg fødte i uke 30, men det er ikke bare konsieringen som var årsak til det altså. Bar også ei død tvillingsøster. Men livmorhalsen min er kortere enn vanlig pga koniseringen, den mar på max 3 cm i sv.skapet, og var på det korteste 0.5. Nå skal det sies at det er svært sjeldent at konisering gjort med laser fører til prematur fødsel da. Men godt å bli litt passet på :)

Ja, føler meg tryggere når jeg vet jeg blir tatt på alvor og får oppfølging :) Ja, han sa at det kom mest sannsynlig til og gå bra, men skjønte bekymringen min.
Veldig trist og se at du har ett engelbarn :( Men veldig godt du har ei nydelig snuppe igjen, og nå en liten hemmlighet på vei :)

Gjerne fortell hvilken type oppfølging du får når du vet det :)

Back
Topp