Legen idag

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
var spent på kontrollen idag siden jeg har hatt så mye murringer og spesielt et skikkelig smerteanfall. Han mente det var falske rier, at jeg skulle ta det helt med ro.  Skulle ringe føden om de kom regelmessig.

Ellers alt fint, 110/60 i BT, 0 på ødemer, gått ned 1 kg (vekta mi er merkelig, nå veier jeg det samme som før jeg ble gravid) Sf mål på 33,5. Hodet ned, men det var bevegelig [:)]

Du får slappe av å ta det med ro. [:)]
Jeg skal til legen på torsdag, å sjekke BT. Føler meg fortsatt litt svimmel, og er redd at det har steget.
Prøver å ta det med ro, men det er ikke alltid så enkelt....
Er så masse jeg skulle ha gjort.

Så fint at alt var bra med deg og den lille ! [:)]

Godt å høre at det står bra til med dere begge!![:)]

Så godt at alt var bra da!! Du får ta det helt med ro som legen sa, pleie dere litt[;)] Så håper vi hodet fester seg snart!!

Så fint at alt sto bra til! Skal ikke på kontroll før om to uker jeg. Men i dag våknet jeg med skikkelig mye ødemer, overøynene, føttene, fingrene, og det stikker og klør i korsryggen, samt lårene. Skal derfor ta meg en tur på jobb i morgen og ta BT og stix, tenkte jeg!

Så bra alt var fint Trine!
Håper det fortsetter resten av tiden også. [:)]
Jeg skal til jm i morgen tidlig - er ikke så lenge siden sist, men alltid greit å sjekke at alt er bra!
Kjæresten skal være med også - blir koselig å gå sammen. [:)]

jeg skal også avgårde i morra.. like spennende hver gang synes jeg..
lott at det alt var bra hos deg da trine.. bare å ta det med ro så går det vel bare bra[;)]
jeg skal skjekke etter åpning i morra.. hadde det så tidlig sist,så jeg vil gjerne holde det under kontroll[;)]..jaja vi får nå se hva som skjer... lykke til til dere andre som skal til lege og jordmor

ORIGINAL: Catrine2

Så fint at alt sto bra til! Skal ikke på kontroll før om to uker jeg. Men i dag våknet jeg med skikkelig mye ødemer, overøynene, føttene, fingrene, og det stikker og klør i korsryggen, samt lårene. Skal derfor ta meg en tur på jobb i morgen og ta BT og stix, tenkte jeg!

Det syns jeg høres fornuftig ut!![;)]
Du er sykepleier?[:)]

ORIGINAL: *marihøna*

jeg skal også avgårde i morra.. like spennende hver gang synes jeg..
lott at det alt var bra hos deg da trine.. bare å ta det med ro så går det vel bare bra[;)]
jeg skal skjekke etter åpning i morra.. hadde det så tidlig sist,så jeg vil gjerne holde det under kontroll[;)]..jaja vi får nå se hva som skjer... lykke til til dere andre som skal til lege og jordmor

fødte du før tiden da du hadde tidlig åpning?

ORIGINAL: Catrine2

kjekt å vre sykepleier hehe, jeg tar og BT og stix på jobb om jeg blir urolig. Men jeg har jo liggi så lavt. Også hører jeg på hjertelyden siden jobben har babywatcher [:)]

Back
Topp