*MaRgArItA*
Forumet er livet
Var hos legen i går for å ta en test der, er enda helt uvirkelig dette at jeg er gravid, jeg skjønner det bare ikke!! Har jo tatt 3 tester selv som var positive, men uansett så tror jeg det ikke enda!! Hun dama hos legen sa at det tok bare 5 min ca så fikk jeg svar...satt på venterommet i nesten 20 min...herregud det var pining!!! Jeg hadde bare negative tanker i hodet...var mye følk der så det var jo derfor det tok slik tid!! Men da hu ropte navnet mitt og sa den var positv så måtte jeg liksom dobbelsjekke....ja, den var veldig positiv sier hun!![:D]
Men så har jeg rare tanker i hodet...tenk hvis jeg har vært gravid og mista og at dette hcg stoffet bare sitter i kroppen!!??? Hvor lenge vil da graviditets test vises positiv, ville de sett det på testen hos legen...uff....masse rare tanker!!!!! [8|][:)]
Men så har jeg rare tanker i hodet...tenk hvis jeg har vært gravid og mista og at dette hcg stoffet bare sitter i kroppen!!??? Hvor lenge vil da graviditets test vises positiv, ville de sett det på testen hos legen...uff....masse rare tanker!!!!! [8|][:)]