Legen i dag!!

Bergtussa

Forelsket i forumet
Jeg var hos legen i dag og lurte på om jeg kunne bli satt i gang eller få KS om en uke eller to!!!
Hun sa at det var ikke vanlig og ville vente...Problemet er at vi har så små bekken i familien. Jeg har født vaginalt med forrige sønn. Han veide 3590g ved fødselen og 50 cm.. Var på ultralyd på tirsdagen og han mente babyen veide ca 3200g nåå.....Og at han enten var veldig godt i stand eller at jeg var nærmere uke 38 nå...

Terminen min er jo om 5 uker egentlig,(ungen blir jo giga på 5 uker til.!!!..) så lenge vi har problemer med bekkenet og ungen er så stor synes jeg at de i allefall kan sette meg i gang etterhvert...For jeg vill gjerne føde normalt igjen og ikke få Haste KS...

Min første sønn la seg aldrig ned i bekkenet og han klarte ikke å feste seg...Når jeg hadde pressrier under fødselen kjente jeg at han kom ned i bekkenet og det var ikke særlig behagelig for han "kræsja" i beinet....Det svei og stakk..Men gikk jo bra...
Denne babyen ligger også veldig høyt ennå, og legen min mente at det ikke var sikkert at han heller kommer til å legge seg helt ned og feste seg....Så hvis jeg da skal gå helt til termin og kansje på ovetid...Kan jeg jo risikere å få en 5-5,5 kilos baby og hvordan i h------  har de tenkt at jeg skal få den ungen ut....,hææææ!!!!

Hvordan har dere gått frem for å få satt i gang fødselen deres???? det er jo mange her inne som har blitt satt igang før tiden og ungen min er jo mer enn levedyktig nå...Så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke vil hjelpe meg...

Litt frustrert nå...Blææææ!!!!

Jeg hadde ultralyd på tirsdagen den 1August....og da mente de at  dan var 3.2 kilo...og terminen er egentlig om 5 uker...Men det må være feil....hufff....

Det er bare så frustrerende...
Men jeg har en magefølelse på at han kommer om en uke eller to... Fordi jeg tror de har målt feil på terminen min...Og det har jeg mistenkt hele tia...Så jeg håper jeg har rett der[:D]

Back
Topp