legen i dag

MinniMe

Elsker forumet
har vert hos legen i dag for en ekstra kontroll for lillegutt svetter så utrolig mye spess på beina,hennene og hodet, så helse stations legen ville se på han.. han hadde ikke sett dette før faktisk( å da hehe  blir jo hønemora bekymret med en gang)[:)], så han videre sente oss til sykehuset så nå venter jeg bare på og få timen i posten.[X(]
han sa at det mest sansynligvis ikke var no farlig så jeg bare krysser fingrene for at han har rett i det..

men ellers var han i kjempe form, han skrøyt av at markus var veldig kvikk og sterk[:D][:D][:D] da blir jo mamman stolt[:D][:D][:D]

hmmm..jøss,nei kan ikke si at jeg har hørt om det før på spebarn altså..har en jeg er tante til,han har astma og han svetter til han er gjennomvåt når han sover om natta,uansett om han sover uten klær,dyne eller ikke..får krysse fingrene på at alt er bra[:)] høres ut som en strek liten pjok du har tona[;)][:D]

håper det går bra på sykehuset. Venter på innkalling til vesla på sykehuset selv, så jeg vet hvordan du har det.

tusen takk dere er så søte alle sammen..

det samme gjør lillegutten min.. spesielt  i panna nakken hendene og føttene..
vet ikke om han gjør det like mye som din, men, hadde vært interessant å høre hva sykehuset sier..

åh, sier du det? Hm.., det har ikke jeg hørt om før heller. Håper det ikke er noe alvorlig da. [:)]

Klemmer

Kine svetter også mye i hendene og føttene og hodet!
har ikke tenkt på at dette er uvanlig......

1.mann gjore også det men han er nå 7 år og frisk som en fisk!
burde kansje sjekke det opp jeg også eller?

spennende å høre hva dem sier....

Back
Topp