Legen i dag

babyT

Forumet er livet
Var hos legen i dag pga kvalme og oppkast. Hun ville ha meg inn på sykehuset til sjekk og muligens IV. Skal dit kl 12.30. Fikk også resept på kvalmestillende som jeg skulle hente dersom jeg fikk klarsignal fra sykehuset.

Var hos legen i dag pga kvalme og oppkast. Hun ville ha meg inn på sykehuset til sjekk og muligens IV. Skal dit kl 12.30. Fikk også resept på kvalmestillende som jeg skulle hente dersom jeg fikk klarsignal fra sykehuset.
Så bra du blir fulgt opp ordentlig! Håper at evt væsketilførsel/kvalmestillende kan bidra til å bedre formen din litt. God bedring!:)

Huff så slitsomt!
Jeg ble innlagt da jeg gikk med Olivia, for jeg kastet opp alt på tross av at jeg fikk Afipran (kvalmestillende),
På sykehuset fikk jeg prøve en annen kvalmestillende medisin, som heter phenergan.
Tenkte jeg skulle nevne det, for det er ikke alle som husker på at det er flere typer kvalmestillende.
Kanskje den ene er bedre enn de andre i sv.skap?
Lykke til med sjekk på sykehuset ;)

Kvalme og oppkast er slitsomt, ja. Slapp IV. Kunne få hvis jeg ville, men urinprøven så fin ut mente de. Fikk Afipran. Og det hjalp!

ille å være så klein!! Håper du får noe som demper kvalmen :)

Back
Topp