Legen i dag :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hihi, sitter nå å venter på å ta blodprøver hos legen. Timen er ferdig. Hun har fått ul apparat siden sist og det første hu spurte om var om vi skulle prøve det ;) hu så noe der, men som hu sa selv så var det allmennlege kvalitet, så hun sendte da henvisning til tidlig ul på sykehuset! Hun synes livmoren var stor,og hun var litt usikker på om det var 1eller2 i fostersekken...
Og super som hu var så kunne hun forklare meg at jeg kom til å blø om ikke lenge, livmorhalsen min var visstnok sår, og da var det normalt å blø og det var utvendig så ikke farlig :) så deilig å få det bekreftet!!!
Vi satt opp time om 4 uker for utfylling av helsekort og mulig vi skulle teste ul apparatet hennes da og ;)

TuMmY LoVe

TuMmY LoVe

Hihi, sitter nå å venter på å ta blodprøver hos legen. Timen er ferdig. Hun har fått ul apparat siden sist og det første hu spurte om var om vi skulle prøve det ;) hu så noe der, men som hu sa selv så var det allmennlege kvalitet, så hun sendte da henvisning til tidlig ul på sykehuset! Hun synes livmoren var stor,og hun var litt usikker på om det var 1eller2 i fostersekken...
Og super som hu var så kunne hun forklare meg at jeg kom til å blø om ikke lenge, livmorhalsen min var visstnok sår, og da var det normalt å blø og det var utvendig så ikke farlig :) så deilig å få det bekreftet!!!
Vi satt opp time om 4 uker for utfylling av helsekort og mulig vi skulle teste ul apparatet hennes da og ;)

TuMmY LoVe

TuMmY LoVe
Så herlig! :) Også så gøy hvis det er to!! :D
Var det innvendig UL hun prøvde seg på eller?
Så flink hun er som sier ifra ang blødningen, så er du forberedt!
Blir spennende og se på tidlig UL! :)

Så herlig lege du har :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så herlig! :) Også så gøy hvis det er to!! :D
Var det innvendig UL hun prøvde seg på eller?
Så flink hun er som sier ifra ang blødningen, så er du forberedt!
Blir spennende og se på tidlig UL! :)
Ja det var innvendig:) ja hun er herlig, hun sa at det bare var å gå til jordmor også, men at jeg kunne ha i bakhodet at legen hadde ul ;)haha

TuMmY LoVe

Oi så moro :-) Høres ut som en super lege!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Altid kjekt å få en logisk forklaring på blødninger osv :) og spennende d blir med tidlig ul :)

TuMmY LoVe

TuMmY LoVe

Så gøy! Heldig du :-)

Blir spennende og se neste gang da, kanskje det er to! :-D
Noen grunn til at du tar legebesøk så tidlig?
Har ikke bestilt første svangerskapskontroll enda jeg......

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Så gøy! Heldig du :)

Blir spennende og se neste gang da, kanskje det er to! :-D
Noen grunn til at du tar legebesøk så tidlig?
Har ikke bestilt første svangerskapskontroll enda jeg......

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Neida, ingen grunn. Men første kontroll er gjerne mellom 8-12 uker ;) så hadde hu ledig nå så da satset jeg på å ta det nå. Neste time blir uke 12, om 4 uker og etter ultralyd på sykehuset :)

Så gøy! Høres ut som du har en super lege :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende, kanskje du venter 2!:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp