Hihi, sitter nå å venter på å ta blodprøver hos legen. Timen er ferdig. Hun har fått ul apparat siden sist og det første hu spurte om var om vi skulle prøve det hu så noe der, men som hu sa selv så var det allmennlege kvalitet, så hun sendte da henvisning til tidlig ul på sykehuset! Hun synes livmoren var stor,og hun var litt usikker på om det var 1eller2 i fostersekken...
Og super som hu var så kunne hun forklare meg at jeg kom til å blø om ikke lenge, livmorhalsen min var visstnok sår, og da var det normalt å blø og det var utvendig så ikke farlig så deilig å få det bekreftet!!!
Vi satt opp time om 4 uker for utfylling av helsekort og mulig vi skulle teste ul apparatet hennes da og
TuMmY LoVe
TuMmY LoVe
Og super som hu var så kunne hun forklare meg at jeg kom til å blø om ikke lenge, livmorhalsen min var visstnok sår, og da var det normalt å blø og det var utvendig så ikke farlig så deilig å få det bekreftet!!!
Vi satt opp time om 4 uker for utfylling av helsekort og mulig vi skulle teste ul apparatet hennes da og
TuMmY LoVe
TuMmY LoVe