Legen i dag

Blivende 3 barns mor

Andre møte med forumet
Måtte ringe til legen i dag for jeg har hatt så vondt i ryggen og nede i magen.
Fikk komme til og det viste seg at jeg har allerede fått bekkenløsning og hadde fått urinveisinfeksjon:/ Henvist til fysioterapi.
Uffff va tidlig, å eg blei sykemeldt:/ Fin start på året:/

Uff det hørtes ikke noe kjekt ut. Håper det hjelper å få slappet av litt! God bedring :)

Huffe da... Litt av en pangstart altså! Håper fysio kan hjelpe litt på :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nei offda. Det var tidlig å få nå.. :-( håper det hjelper med fysio :-) Vet hvordan det er med vondt i bekkenet. Håper jeg blir bedre denne gangen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

huffda, håper du blir bra igjen ..
har fått uvi jeg og..og tar piller(antibiotika)

Takk skal dere ha:) Jeg hadde bekkenløsning med nr 2 også og legen sjekket i dag å begynte tidlig det også:/ Bare å ta det med ro:) Er uansett verdt det med alle plagene vi har når di 9 månedene er gått:)

Har du fått noen øvelser som skal forhindre at bekkenløsningen blir værre?
Hadde bekkenløsning sist, men ikke kjent noe særlig enda. Bare bittelitt vondt i ryggen. Tenkte ta noen øvelser men husker ingen..

Hadde bekkenløsning sist, men ikke kjent noe særlig enda. Bare bittelitt vondt i ryggen. Tenkte ta noen øvelser men husker ingen..

Står øvelser i Gravid boka fra helsedirektoratet (orange hefte/bok)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

God bedring! Eg er bare 5+6 men har allerede tegn til bekkenløsning :/ er inne i systemet til fysio og når eg var hos hun idag ba hun meg rekvisisjon! For ett tips: om det står med gangvansker så får du fysio dekket! Eg var sm fra uke 10 med nr 2

Nei har ikke fått noen av legen:) Fått henvisning til fysioterapeut så får sikkert noen da:)
Krysser fingrene for at du slipper unna da:)

Masse god bedring! hvor langt er du på vei? jeg har hatt veldig mye smerter nede i magen de siste dagene… skikkelig trykkende smerte.. :/

Back
Topp