Legen i dag

september82

Glad i forumet
Var hos legen for å ha en samtale ang kontroller og MA som jeg hadde for noen mnd siden.
Ble positivt overrasket da hun sa,selvfølgelig skal du ha en tidlig ultralyd for å senke skuldrene :)Så da sendte hun henvisning i dag .

Har jo bare mista ei gang,og likevel tar hun meg så på alvor.
Heldig med lege!

ojj!! folk må jo ofte kjempe selv når de har mista 3 ganger!! veldig heldig med legen, da ja :) godt å vite man blir passa på og tatt på alvor! :)

ja,har også hørt at folk må streve for å bli henvist..jeg spurte ikke en gang,sånn skulle det vært for alle!

Så utrolig bra! :-)

Jeg har også hatt en ma tidligere, og man blir jo veldig redd for at det skal skje igjen. Heldigvis hadde jeg vært til en spesialist før jeg ble gravid første gang, og han sa at jeg kunne bestille time hos han når jeg ble gravid. Gikk ikke til han før jeg ble gravid for andre gang, men det var veldig betryggende å vite at jeg fikk tidlig ul både i uke 7 og 11.

Det går nok bra denne gangen :-)

Minismurfen:
Ja,det må vi satse på at det gjør :)

Belle:

Super viktig med bra lege :) er så spent jeg...Jeg må nesten se det før jeg tror på at jeg er så heldig å være gravid igjen! Skal du ha tidlig ul?og når da?

Jeg hadde en MA før jeg fikk lillemor, men jeg byttet lege før jeg ble gravid igjen så fikk ikke tilbud om tidlig ul.. når jeg tenker meg om var jeg ikke på kontroll før etter jeg hadde vært på tidlig ul :P Fikk først i uke 7 på sykehuset da jeg ble innlagt med hyperemesis også var jeg på volvat i uke 11+5 :) tenkte å dra i uke 11 denne gangen også :)

Det er trist du mistet,men samtidig så er det godt å høre om  at det neste svangerskapet førte til en levende skatt :)

Within skrev:
Det er trist du mistet,men samtidig så er det godt å høre om  at det neste svangerskapet førte til en levende skatt :)

Ja det er ikke kjekt å miste! Men etter jeg fikk lillemor klarer å jeg tenke at fosteret jeg mistet ikke var friskt :) Og hvis jeg hadde fått den babyen hadde jeg aldri fått lillemor :) 

Jeg var ganske innstilt på at jeg kunne miste første! Båda mamma og min søster mistet første i MA.. Og veldig veldig mange andre!!! Det er nesten som om kroppen må lære seg hvordan det skal gjøres :)

nr2imars2013 skrev:

Within skrev:

Ja det er ikke kjekt å miste! Men etter jeg fikk lillemor klarer å jeg tenke at fosteret jeg mistet ikke var friskt :) Og hvis jeg hadde fått den babyen hadde jeg aldri fått lillemor :) 

Jeg var ganske innstilt på at jeg kunne miste første! Båda mamma og min søster mistet første i MA.. Og veldig veldig mange andre!!! Det er nesten som om kroppen må lære seg hvordan det skal gjøres :)

Ja,jeg håper dette går bra gitt,har en fra før av,men det er noen år siden...
jeg er bare takknemlig over å få være gravid:)

Back
Topp