Legen har ringt..

HanneHM

Gift med forumet
Hun ville ha meg inn på sjekk, hun skulle prøve å finne hjertelyd. Men, tingen er jo at jeg har jo hørt hjertelyden selv, men magesmertene er jo fremdeles der. Hun mente at om hun fant hjertelyden så var alt bra, men jeg bare kjenner på meg at alt ikke er bra! [&o] Og det kan jo ikke hun finne ut.. Føler meg veldig trøtt og motløs nå.. 

ORIGINAL: HanneHM

Hun ville ha meg inn på sjekk, hun skulle prøve å finne hjertelyd. Men, tingen er jo at jeg har jo hørt hjertelyden selv, men magesmertene er jo fremdeles der. Hun mente at om hun fant hjertelyden så var alt bra, men jeg bare kjenner på meg at alt ikke er bra! [&o] Og det kan jo ikke hun finne ut.. Føler meg veldig trøtt og motløs nå.. 

det går nok bra, som du sier så hører du hjertelyden, å det er veldig bra :D Lykke til

Når jeg mistet sist så dro vi inn og hørte på hjertelyd, og den var fin. En time senere var vi på sykehuset og da var alt dødt :( 

Syns ikke det er noe bra at jeg hører hjertelyden jeg nå, for som hun sa, om hun finner den, så blir det ikke mer sjekk, og jeg kjenner at noe ikke er bra inni der.. [&o]

Syns det er så slitsomt å måtte "krangle" meg til en ul, for det er jo ikke sånn at jeg har så lyst på ul, ser jo ikke så mye der uansett, vil bare vite at alt er bra. [&o]

Klokken 2 i dag.. 

Ja.. Sliter litt med å krangle meg til slikt, hvertfall når hun sier at alt er bra om vi finner hjertelyd.. Nesten så jeg håper hun ikke finner den, siden jeg har letet så lenge selv for å finne den.
Var ei som nevnte i går at hun hadde menssmerter i hele svangerskapet, og hun hadde muskelknuter.. Det førte til at hun mistet en tvilling og fødte for tidlig.

Spør om en henvisning til ul om de ikke har ul apparat der, tror ikke de kan nekte deg det. Jeg fikk det fra legen min på fredag uten problem. Er bare til å si at du vil vite at alt er i orden med den lille. Detmå de ta hensyn til, det er du som er gravid og føler deg usikker. Hun er legen din og må høre på det du har å si og ta hensyn til det. Lykke til uansett. Alt er nok bra skal du se.

Ja, jeg skal gjøre mitt beste.

Jeg håper alt er bra. Er rart at jeg aldri har opplevd dette før, men ingen svangerskap er vel like..

Alt er nok bra, men det er tungt å ikke vite, når det er så vondt..

Det er klart det er tungt å ikke vite, du bærer jo tross alt på en liten en og vil vite at alt er bra [:)]. Visst legen din ikke vil høre på deg så kan jo du ta deg en tur på legevakten, der mener jeg de sender deg videre til sykehuset direkte [:)].

Ja, jeg kan gjøre det.. Bare så synd at alt er så langt unna her på landet, er ikke 10 min for å komme til lege liksom, og når vi ikke kjenner noen som kan passe ungene må dem bli med.. Så lenge det ikke er på dagtid og de er i barnehagen da. Derfor jeg håper legen tar meg seriøst. [:)]

Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille!
Anbefaler deg å spille ekstra på psyken. Er jo ikke bra for deg å gå med de tankene hele tiden heller.
Vet det er kjipt å mase seg til ekstra oppfølging, men det er bedre å ha mast og ev. vite at alt er bra, enn å føle seg snytt om noe går galt.

Da jeg tok med. abort, trodde jeg alt var bra de dagene etter, men fikk vondt i ryggen igjen etter 4 dager, og det satte igang nok engang og ti ganger vondere. de mente alt var ute og var ikke bekymret for meg.. Måtte bare komentere med å spørre om jeg var nødt til å bli dårlig igjen før jeg fikk slappet av og roet meg ned. Fikk time til UL sjekk da først etter en halvtime med krangling.
Stå på kravene dine du.. Det er du som skal vite og klare å slappe av.

Hehe, dere er nå gode! [:D]

Jeg skal prøve, virkelig!!

Har hatt skikkelig vondt i hele dag, helt grusomt.. Gleder meg til mannen min kommer hjem nå!

Takk!
Har fått i meg mat nå, skal legge meg på sofaen nå til min kjære kommer hjem. Så henter vi ungene og drar.

Synd jeg ikke har sladrevenn enda.. [:-]

Når du prater med henne, så gjør som noen andre sa litt lengre opp; spill på psyken! Da kommer hun ikke til å nekte deg UL!

Om du vil ha noen til å sladre for deg så er det bare å si ifra [:)]
Med mindre du vil oppdatere oss selv senere [:)]

Lykke til iallefall!!

Takk folkens, kunne godt tenkt meg sladrevenner jeg, lite action på msn for tiden, og det kan jo være kjekt om noe skulle skje.. 

Back
Topp