Real
Gift med forumet
Jeg har vært på svangerskapskontroll idag. ( 16 uker idag ). Ble ropt inn og helsesekretæren tok meg med på blodprøve rommet. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle, men tenkte det sikkert var noen blodprøver jeg skulle ta igjen. Jeg hadde med snuppa mi, så jeg hadde også blikket rettet mot ho. Helsesekretæren nærmest løp rundt med noe i hånda, og virka stressa. Jeg hadde tatt med urinprøve og spurte om ho skulle ha den. Ho sa, kan jeg ikke bare sette denne først så slipper jeg å gå rundt med denne.. Jaja, tenkte jeg, og vips stakk ho meg i armen.. Eh.. sier jeg, hva var det? Influensavaksine, sier ho... men det har ikke jeg sagt jeg skal ha.. Jeg har ikke engang tatt stilling til om jeg vil ta den el ikke! Ho ble paff og blek, og gikk inn til legen min.. kom tilbake og beklaget seg veldig og sa legen hadde sagt at det ihvertfall ikke var farlig for meg.. Inne hos legen beklaga han seg også, og sa de ble nødt til å se på rutinene sine..
Det er jo ikke farlig å ha tatt den, men måten det ble gjort på var jo helt forferdelig. Det er jo en skikkelig tabbe!! Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke ta den..
Det er jo ikke farlig å ha tatt den, men måten det ble gjort på var jo helt forferdelig. Det er jo en skikkelig tabbe!! Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke ta den..