Legekontoret

Kineblomst

Gift med forumet
Jeg må bare le litt jeg asså. Var hos legen i dag, og der satt det da en del mennesker. Stedet jeg bor er ikke så stort, så alle kjenner hverandre. Unntatt meg da, som er nyinnflyttet til bygda.
Alle så rart på meg, og tenkte hvem er hun? hehe...
Men hun ene dama som satt der, satt og brettet ut livet sitt til alle som satt der. Og var ikke redd for at folk fikk vite hvordan bæsjen hennes så ut. og ikke minst hva hun spiste for å få den slik. haha.. Hun snakket ikke høyt, men nok til at jeg som satt ved siden av hørte alt hun sa. Virket som om hun var fast invetar der[8D] for hun viste når legene kom og gikk :D haha..

tror ikke jeg hadde klart å holde meg alvorlig, haha[:D]

Vet du hva, jeg slett skikkelig... prøvde å lese i et blad... Men klarte ikke å lese, så ble på samme siden gangske lenge..

ORIGINAL: Kineblomst

Vet du hva, jeg slett skikkelig... prøvde å lese i et blad... Men klarte ikke å lese, så ble på samme siden gangske lenge..

hihi, ser den[;)][8D]

FANTASTISK!!! Skjønner godt du sleit med å holde deg[;)]

Det er litt av hvert man opplever på legekontoret! En gang jeg var der på kontroll, var det en mann som hadde morgengymnastikken sin!! Tøy og bøy! Jeg ble sittende litt vel stiv og prøve å se på noe annet[8D]

ha ha, er så mye morsomt rundt om kring asså... haha...

Back
Topp