Legebesøk

kjersti72

Elsker forumet
Har ikke infleuensa jeg i det hele tatt, men derimot en kraftig nyrebekkenbetennelse, Har fått antibiotika så da er jeg i det minste frisk til julaften. Noen som har hatt dette, er faktisk første gang mine evinnelige uvier er gått i nyrene.

Er ikke noe særlig godt nei, men nesten verre den ekstremt nedsatte allmenntilstanden min. Er ikke så veldig spennende og ligge medd tykk ull genser om natta og fryse så en skjelver. Men kjennes egentlig litt ut som om en har knekt et ribben helt nederst både foran og bak.

Men med medisiner nå skal jeg jo bli frisk som en fisk igjen :)

Oj.. godt du var til legen da!!! HAr ei venninne som gikk så lenge (ble ikke tatt på alvor av legen) at hu lå på sykehus i nesten 2 uker!! Den bakterieprøva lå på 400 og et eller anna, normalen er vel 7 eller 8[8|]

Masse god bedring og godt du blir frisk til jul da[:)]

ORIGINAL: *Isabell*

Oj.. godt du var til legen da!!! HAr ei venninne som gikk så lenge (ble ikke tatt på alvor av legen) at hu lå på sykehus i nesten 2 uker!! Den bakterieprøva lå på 400 og et eller anna, normalen er vel 7 eller 8[8|]

Masse god bedring og godt du blir frisk til jul da[:)]

Hadde ikke mer enn 130 jeg da.... , men fryktelig glad for at jeg faktisk gikk og sjekket ja.

ORIGINAL: kjersti72

Er ikke noe særlig godt nei, men nesten verre den ekstremt nedsatte allmenntilstanden min. Er ikke så veldig spennende og ligge medd tykk ull genser om natta og fryse så en skjelver. Men kjennes egentlig litt ut som om en har knekt et ribben helt nederst både foran og bak.

Men med medisiner nå skal jeg jo bli frisk som en fisk igjen :)

Å huff da....stakkars deg....

Ønsker deg riktig god bedring [:)] Merker nok fort forskjell nå som du har fått medisiner [:)].

Så bra at du kom deg til legen, da! [:)] Ikke bra å gå med dette for lenge...

Masse god bedring! Du skal se du føler deg mye bedre når bare medisinen kicker inn... [;)][:)]

Masse masse god bedring!!!!!!!!!

forte seg som bare det å bli frisk. Har ikke vært borti det du beskriver selv om jeg har hatt uvi et halvt dullion ganger...

ORIGINAL: kjersti72

Har ikke infleuensa jeg i det hele tatt, men derimot en kraftig nyrebekkenbetennelse, Har fått antibiotika så da er jeg i det minste frisk til julaften. Noen som har hatt dette, er faktisk første gang mine evinnelige uvier er gått i nyrene.

Yes, har hatt det to ganger... Men det er mange, mange år siden... Heilt JÆVELIG VONDT

God bedring!!!!!

Var visst pencilin jeg fikk og ikke antibiotika, og jeg responderer ikke så fryktelig godt på det pga mange kurer i året men krysser fingrene for at det hjelper denne gangen. Men så vondt som jeg har i siden i kveld har jeg ikke hatt før, satser på at det er tegn på at feberen er på retur og jeg nå bare kjenner smertene i nyrene og ikke alle de andre symptomene i tillegg.

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Uff, så kjedelig da[&o] Men godt du blir frisk igjen fort da[;)] Masse god bedring[:)]

Back
Topp