Legebesøk.

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Var hos legen i dag, timen var bestilt før positiv test så når den egentlige grunnen til legebesøket var unnagjort fortalte jeg om positiv test. Aldri sett legen min så happy før jeg, han henviste meg til gyn.spesialist uten at jeg ba om det siden jeg har mista så mange ganger. Etter en drøy time ringte gynekologen og ga meg time allerede i morgen:happy: Blir nok bare prat siden det er for tidlig og se noe på ul, men det er helt grei for jeg trenger noen og prate med om alle bekymringene og jeg vet jo at jeg skal tilbake og får ul hver uke frem til uke 12:happy:
Kjenner jeg er ganske letta nå, var deilig og slippe og fortelle legen om alt for at han skulle henvise, han bare gjorde det uten å blunke:happy:
Sånn, måtte bare få sakt det til noen og eneste plassen jeg kan gjøre det er jo her:happy:
 
Så godt, for en god lege du har! Masse lykke til og håper det går bra denne gangen, må ha vært skikkelig tøft det du har vært igjennom:Heartbigred
 
Så godt, for en god lege du har! Masse lykke til og håper det går bra denne gangen, må ha vært skikkelig tøft det du har vært igjennom:Heartbigred
Jeg er veldig fornøyd med legen min, tror ikke det finnes bedre faktisk:happy:
 
Så herlig å ha en sånn lege:Heartred Lykke til i morgen!
 
Back
Topp