Legebesøk

Håpefullmamma

Forelsket i forumet
Når drar dere til legen første gang? Jeg vurderer sterkt og dra kun for å få det bekreftet nå [emoji23]

Ringte i førrgårs å bad om time fikk ikke time foren 13oktober [emoji85] jeg er som deg jeg vil gjerne få det bekreftet ;)

Jeg har time til lege neste uke, men det pga at jeg er blitt gravid på prevensjon og ikke vet hvor langt på vei jeg er. Skal derfor inn og finne ut av det [emoji846]

Jeg har vært hos lege nå og tatt hcg prøve for å bekrefte graviditet da vi ikke for lov å jobbe netter som gravid [emoji3]

Jeg var igår og fikk målt vitamin og mineralnivå, samt få målt hcg nivået. Får vel svarene over helga håper jeg!

Jeg har vært hos lege nå og tatt hcg prøve for å bekrefte graviditet da vi ikke for lov å jobbe netter som gravid [emoji3]
Sikkert dumt spm. men det er lov å jobbe natt når ein er gravid, men ikkje i din jobb??[emoji15][emoji16]

Blei plutseleg litt redd her [emoji23]

Sikkert dumt spm. men det er lov å jobbe natt når ein er gravid, men ikkje i din jobb??[emoji15][emoji16]

Blei plutseleg litt redd her [emoji23]
Det er absoulutt lov [emoji3] men vi jobber et tidlig, senvakter og nattvakter omhverandre så for lette det for oss har de anbefalt oss å ikke jobbe natta. Men ønsker du så for du lov men jeg ønsker ikke da er forbundet en liten risk med å miste og jobbe natt . Så jeg velger konsekvent å ikke jobbe natt og er ikke så glad i 10 t lange nattvakter [emoji14]

Det er absoulutt lov [emoji3] men vi jobber et tidlig, senvakter og nattvakter omhverandre så for lette det for oss har de anbefalt oss å ikke jobbe natta. Men ønsker du så for du lov men jeg ønsker ikke da er forbundet en liten risk med å miste og jobbe natt . Så jeg velger konsekvent å ikke jobbe natt og er ikke så glad i 10 t lange nattvakter [emoji14]
Takk for svar [emoji108]

Jeg var hos lege allerede 3+5. :p Skulle egentlig ha forundersøkelse/journalopptak, men den timen ble omgjort gitt. Ble tatt Ul som viste fortykka slimhinne og en begynnende oppklaring i livmora. Tidlig ute. :p

Videre skal jeg til kontroll igjen uke 7+6, og etter det blir det forhåpentligvis UL hver 2-3 uke. Mistet pga morkakesvikt forrige gang så jeg skal følges opp veldig tett denne gangen.

Var ikke til lege eller noe før uke 12 sist, men kjenner jeg er mer redd alt denne gangen. Hva sier dere til legen når dere er så tidlig? Og hva gjør hun/han?

Fikk time i begynnelsen av november nå med blodprøver også :)

Jeg skal vel ikke til lege før i november en gang tenker jeg. Får se an litt.

Tenkte å ringe for å høre når de pleier å ta inn til første time. Og da evt prøve å få henvisning til tul. Men jeg glemmer det når jeg er på jobb selv[emoji85] prøver igjen i morgen [emoji28]

Skal i uke 11 tenkte jeg :)

Ringte nå for å høre når jeg burde ha første time. Hun spurte ikke hvor langt jeg var på vei engang, bare satte meg opp om to uker. Jaja, da får jeg starte med den og se. Satser på å ta resten hos jordmor.

Skal imorgen, håper hun henviser meg til ul om noen uker. Kjenner jeg trenger en bekreftelse på at jeg virkelig er gravid [emoji4]

Back
Topp