Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Når drar dere til legen første gang? Jeg vurderer sterkt og dra kun for å få det bekreftet nå [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert dumt spm. men det er lov å jobbe natt når ein er gravid, men ikkje i din jobb??[emoji15][emoji16]Jeg har vært hos lege nå og tatt hcg prøve for å bekrefte graviditet da vi ikke for lov å jobbe netter som gravid [emoji3]
Det er absoulutt lov [emoji3] men vi jobber et tidlig, senvakter og nattvakter omhverandre så for lette det for oss har de anbefalt oss å ikke jobbe natta. Men ønsker du så for du lov men jeg ønsker ikke da er forbundet en liten risk med å miste og jobbe natt . Så jeg velger konsekvent å ikke jobbe natt og er ikke så glad i 10 t lange nattvakter [emoji14]Sikkert dumt spm. men det er lov å jobbe natt når ein er gravid, men ikkje i din jobb??[emoji15][emoji16]
Blei plutseleg litt redd her [emoji23]
Takk for svar [emoji108]Det er absoulutt lov [emoji3] men vi jobber et tidlig, senvakter og nattvakter omhverandre så for lette det for oss har de anbefalt oss å ikke jobbe natta. Men ønsker du så for du lov men jeg ønsker ikke da er forbundet en liten risk med å miste og jobbe natt . Så jeg velger konsekvent å ikke jobbe natt og er ikke så glad i 10 t lange nattvakter [emoji14]