Legebesøk

Skal neste onsdag, er da 7+6. Blir med ultralyd. Får håp vi får se levende spire :)

Dere som også skal gå til jordmor, når bestiller dere time dit? Til hvilken uke?

Gikk til jordmor og lege sist, så kommer nok til å gjøre det nå og. Tror jeg ringte jordmor da jeg var i uke 12 eller noe, men kan sikkert bare ta kontakt med de nå:) Husker ikke i hvilke uker jeg var der.

Haha liker matboksen i kjøleskap ideen! Nå kan jeg lure fælt på hva folk oppbevarer i kjøleskapet på jobb :O Huffda...! Kjøpte et lass urinprøvebokser på apoteket sist ja, de er der aldri når man trenger dem så greit å ha et par ekstra ja. Har ikke ringt lege/jordmor enda, regner med å gjøre det om noen uker... (Litt mer avslappet med nr 2 kjenner jeg). Skal prøve å få den andre jordmoren på kontoret denne gang, da jeg sist gang sluttet å gå til jordmor ca halvvegs ut i svangerskapet pga hennes utrolig frekke måte å kommentere min vektøkning på (hun burde lukta lunta og foreslått sjekk for svangerskapsforgiftning, men hun la ut i det vide og brede om matinntak og trening - da slutta jeg hos hu på dagen!) Regner med å gå til fastlegen, en koselig mann, og må nok på kontroll hos gynekolog (en gammel mann) som sist. Der får en hvertfall UL :) Hurra for det!

Lurt med urinprøve i matboks!

Her kjøper jeg stadig et lass med urinprøveglass, men de forsvinner. Mannen synes de er så kjekke når han dyrker gjær:-o

Eg har vore og tatt blodprøve for å sjekke stoffskiftet i dag, skal ha skikkelig kontroll i veke 12.

Jeg har bestilt time hos jordmor - vil da være 11+0 :happy: Skal ikke til fastlegen i det hele tatt, men skal ta tidlig UL i uke 7. Skal heldigvis inn på morgenen, så slipper problemet med morgenurin i kjøleskapet på jobb ... :D

Back
Topp