lege

tojenter

Forumet er livet
Da har jeg kommet fra legen... blodtrykket mitt har gått litt ned, men ellers er alt bra! Har Symfemål på 24, og det synest han var litt stort....

Symfemål
hva er det? magen?

da må du slappe godt av, og ikke stresse!!! lavt blodtrykk kan være slitsomt!!!jeg lå alltid over gj.snittet forrige gang, men mot slutten lå vi på likt med streken... og gutten var under gjennomsnittet ved fødsel.. gj.snitt er 3,5, min var 3256 gram

ORIGINAL: cathrine1

Symfemål
hva er det? magen?

Jepp de måler fra skambeinet til toppen av livmoren... og jeg har et symfemål som tilsvarer 26 uker... men er jo bare 20 uker på vei....

ORIGINAL: litlå

da må du slappe godt av, og ikke stresse!!! lavt blodtrykk kan være slitsomt!!!jeg lå alltid over gj.snittet forrige gang, men mot slutten lå vi på likt med streken... og gutten var under gjennomsnittet ved fødsel.. gj.snitt er 3,5, min var 3256 gram

Legen min sa at jeg skulle bare fortsette å leve som normalt... men han presiserte at om jeg får noen blødning, eller om ryggen skulle blir værre ( har begynt å få trøbbel med den[&:]) så måtte jeg komme tilbake med en gang.

Jeg lå akkurat over den grønne streken i dag, å legen synes det var litt stort.
Men når jeg var hos jordmor sa hun at det er en del som ligger over.
Og at de holder på å lage ett nytt heleskort fordi det er så gammelt.

Må slappe av, og spise lakris du da

Lurer på om de målen er avlegs nå... Nesten alle jeg kjenner ligger over "normalen" på det målet.... Noen som ligger under?

Back
Topp