Lege?

91hope

Andre møte med forumet
Jeg er så usikker på om jeg skal bestille meg en legetime nå eller ikke.. Ut fra mine beregninger så er jeg jo bare 4+1 eller noe slikt, så det er jo sånn sett alt for tidlig for legen å gjøre noe vesentlig? Eller?

Grunnen til at jeg vurderer det er at jeg sliter ofte med smerte i beina, og da er det eneste som hjelper å ta smertestillende. Hvis jeg ikke tar noe kan jeg ligge å føle at beina mine blir vridd i ulike retninger i mange,mange timer :( Men så vet jeg jo at man helst ikke skal ta så mye smertestillende når man er gravid da..

Men jeg klarer jo ikke å sitte å kjenne på smertene så lenge som de varer heller, og da velger jeg heller å ta en paracet (har ikke tatt ibux etter jeg ble gravid). Så jeg vet egentlig ikke hva jeg vil at legen skal si heller ^^

Uff dette ble rotete , haha, men greit å få luftet litt ;-)
 
:) men det går jo fint å ta paracet i knotrollerte mengder selv om du er gravid:D jeg ville betillt legetime og hørt hve de syns, og evt gi deg en pekepin på hvor mye du kan/bure ta:D
 
Min lege har alltid første kontroll rundt uke 5. Tror det mest er fordi vi må søke fødeplass tidlig siden det er stor pågang i Oslo.
 
Back
Topp