lege...

moi23

Blir kjent med forumet
ringte for å få legetime til første kontroll i dag, han hadde ikke time før 15.august.... 11 uker.. jaja... skal til en annen lege for å forlenge sykemeldingen på onsdag, så får høre med han om tidlig UL...

Tror det er litt travelt med ferieavvikling osv på legekontorene om dagen.. jeg fikk også 15. aug, men er en uke kortere enn deg..

-Appen

Tydligvis populært m legetime 15.august:) har også den dagen pga legen hadde ferie til da. E ca 9 uker.

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

ringte for å få legetime til første kontroll i dag, han hadde ikke time før 15.august.... 11 uker.. jaja... skal til en annen lege for å forlenge sykemeldingen på onsdag, så får høre med han om tidlig UL...

Her er fet vanlig å ikke få time før rundt uke 12 til første kontroll. Var nærmere uke 13 når jeg gikk med dattera mi.
Så for min del gidder jeg ikke ringe før etter ferien, da jeg sikkert ikke får time før i midten av september.
Men skal på privat ul før det:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

sist så hadde jeg første kontroll når jeg var 8 uker på vei... men det ordner seg vel for det ;) bare spent på om han legen vil henvise meg til tidlig UL, ellers så får jeg bestille meg selv...

Har ikke bestilt time enda, men tror legen min tar det rundt uke 12.
så ikke noe stress:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skal til legen neste uke, er da uke 8+2 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legen min ta kun pasienter inn på dagen, går ikke å bestille time, så ringe en av dagene d passer meg:) lettvint og godt

Legen min ta kun pasienter inn på dagen, går ikke å bestille time, så ringe en av dagene d passer meg:) lettvint og godt
sånn skulle jeg ønske det var her også, det hadde vært veldig enkelt :)

Fikk time 12.august, da er jeg vel 8+4. Sist var jeg i uke 6. Blir jo ikke gjort noe særlig uansett, får vel mange nok timer senere i svangerskapet.. :)

Back
Topp