lege timen

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
var da hos fastlegen ti dag, tokk blodprøve og skal ta ny til uka for og se at det stiger som det skal :)

fikk også ul og legen min mente jeg var 8 + 2, så er jo da et stykke lengre på vei en det jeg slev trudde....

noen andre som har vært hos legen enda eller?

oi det var litt av ett hopp kan man si [:)] hvorfor trodde han det??
jeg har vært hos legen å målt hcg nivået, skal til legen på fredag på første kontroll liksom :))

veldig gøy når man er lengre enn man tror da [;)] blir litt mindre ventetid til de magiske 12 [:)]

Jeg også lurer.[;)] Det var jo ett skikkelig hopp.[:D]

hun målte fostere når hun tokk ul og det tilsier 8+2 men skal tilbake neste mnd og får ny ul da, hun sa da er du ca 12 uker og er lettere og se og måle og gi en litt mere nøyaktig termin og hvor langt man er på vei....

var litt sjokka når hun pratet så fikk ikke med meg alt hun sa, he he datt litt av for og si det sånn, he he....

wow.. ska si [:)] heldig gris.. men du må ikke forlate oss for det da [:)] for da får du jo termin i januar men du må være her også [;)] gratulerer.. dette går jo kjempe fort for deg [:)]

jeg å vil ha sånn beskjed når jeg skal på ul.. [:)]

blir her for det, for dette er en herlig gjeng.... og somregel går man jo på overtid første gang man skal føde så kan vel hende jeg ender opp med sent i januar el tidelig i feb for det, he he.

men jeg vet ikke jeg om det har mye og si at jeg selv er født fortidelig på om jeg kommer til og føde mitt barn fortidelig også? eller er det ingen sammnheng?

det aner jeg ikke.. men bra at du skal være her [:)]
kanskje noen andre vet :))

sikkert noen som kan svare på det.... ja må jo bli her da... er jo så mange koselige mennesker og alt sånn :=) trives godt her inne :=)

ja februar er en fin mnd det. ja enig emd deg der, og folka er så behgelige og snille mot hverandre er liksom drømme forumet dette:) alle snakker med alle nesten og alle er så hyggelige og åpene og ja du skjønner hva jeg mener he he:)

ja februar er ett veldig fint forum [:)] bare koselige mennesker og positive holdninger til alt [:)]

godt det er flere som har samme inntrykk da som meg, he he.... å med en så stor gllede og positiv energi trur jeg det går bra med oss alle også jeg:)

ORIGINAL: t0mmelise

ja februar er ett veldig fint forum [:)] bare koselige mennesker og positive holdninger til alt [:)]

Sign[:D]

ORIGINAL: t0mmelise

wow.. ska si [:)] heldig gris.. men du må ikke forlate oss for det da [:)] for da får du jo termin i januar men du må være her også [;)] gratulerer.. dette går jo kjempe fort for deg [:)]

jeg å vil ha sånn beskjed når jeg skal på ul.. [:)]

sign[:)]

Back
Topp