Lege sjekk:)

Juni86

Glad i forumet
I dag har jeg gruer meg fantastisk mye, siden jeg har hatt en konisering for ett år siden å da er til kontroller ofte, så fikk jeg daa kontroll i dag å hadde jo da blitt gravid før jeg fikk denne innkallingen.. Jeg plaget meg selv og hodet vridde seg rundt for var så redd, de skulle gjøre noe så det gikk galt.. *BANK I BORDET* så har det ikke skjedd noe enda, men for en fantastisk gynekolog og sykepleier som var der i dag, jeg fortalte de at jeg var gravid, og var litt redd for prøven, men prøven gikk bra og når jeg var ferdig spurte de, vil du vi skal ta en ul så du kan se siden det er din første... JEG HAR ALDRI SMILT SÅ MYE FØR, HADDE JEG IKKE HATT ØRER HADDE SMILET GÅTT RUNDT HODET:)))) Fikk med lite bilde hjem også, skulle ønske det var de jeg var hos på sjekk videre:)) sååå koselige.. Sendte samboeren bilde å han ringte meg med engang å var i sjokk tilstand siden jeg skulle bare sjekke etter koniseringen, og legen sa alt så bra ut :))) <3lille spire hold deg fast><3>

Fantastisk!! Blir så glad når jeg hører om så fantastiske folk i helsevesenet, for normalt hører man bare om de som ikke er så hyggelig!!
Så deilig å få en liten sniktitt også!!

Ja vet du hva jeg har vært borti mange forskjellige, men de jeg møtte i dag, når jeg fortalte det at jeg var gravid, så sa sykepleieren når legedom inn At de hadde ett litt annet tilfelle i dag siden jeg var gravid og de tok meg i hånda å gratulerte og de var bare såååååå fantastiske ... Er stor forskjell på leger osv men han i dag, verdens herligste og sykepleieren bare smilte hele tiden:))) Å få en sniktitt var sååååå godt:)))

ÅÅååh, så deilig da :D :D

Er så godt når man møter på slike mennesker :D :D

Dilig å få tatt en snik titt tenker jeg :)

Tina pusen skrev:
ÅÅååh, så deilig da :D :D

Er så godt når man møter på slike mennesker :D :D

Dilig å få tatt en snik titt tenker jeg :)

Jaa de var nydelige, lyst å sende de kort og blomster:))) Noen er bare laget for å jobbe med mennesker:))) Den sniktitten var såååå herlig at jeg nesten ruller rundt på gulvet av glede:)))

Wow, det var virkelig fantastiske leger! :) Så fint at alt var bra, og så deilig å få en liten titt da ;)

SÅ GØY!! Koselig at du endelig har en positiv opplevelse av helsevesnet!!! Så glad på dine vegne!!!emoticon

Så gøy. :D Slike leger liker vi. :)

Tok konisering selv i desember, og fikk beskjed av gyn forrige uke at nå var det kommet nye regler, så vi ikke trenger ta "klippe" prøver så ofte etterpå som det ble gjort før. :D
Så nå trengte jeg ikke ta ny prøve før 6ukers kontrollen etter fødsel.

Så utrolig bra! All grunn til å smile ;)

Nr 2?? skrev:
SÅ GØY!! Koselig at du endelig har en positiv opplevelse av helsevesnet!!! Så glad på dine vegne!!!emoticon

Ja endelig så fikk jeg men god opplevelse med tanke på de to andre jeg har hatt hittil:)) Det var deilig med en sånn opplevelse:)))

j02j06g09?13 skrev:
Så gøy. :D Slike leger liker vi. :)

Tok konisering selv i desember, og fikk beskjed av gyn forrige uke at nå var det kommet nye regler, så vi ikke trenger ta "klippe" prøver så ofte etterpå som det ble gjort før. :D
Så nå trengte jeg ikke ta ny prøve før 6ukers kontrollen etter fødsel.

Ja det var det jeg fikk beskjed om også.... Den klippe prøven er forferdelig:( ubehagelig rett og slett!!

Back
Topp