lege/jordmor?

krismo89

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
går dere til lege eller jordmor evt begge deler? hvorfor? :)

jeg ønsker å gå kun til jordmor denne gangen, fikk så god kontakt med den jordmoren vi hadde sist, og får samme nå. bor heldigvis i en kommune med et godt jordmortilbud og får time omtrent når man måtte ønske det :)

Gikk kun til jordmor sist, og det skal jeg gjøre nå også :) Jeg synes det var mye bedre og koseligere enn å gå til legen..

kun jordmor, føler hun kan hjelpe meg mer med spørsmål og sånn enn fastlegen. dessuten er jordmoren her kanon dame. gikk til hun sist også :)

På grunn av forrige svangerskap og dette regnes som et høyrisikosvangerskap skal jeg blir fulgt opp av spesialist(gynokolog) på Rikshospitalet.

Aner ikke hva som er best jeg... Så muligens at jeg går til begge ^_^

-iPhone appen-

Tror jeg blir å gå til begge denne gangen også :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Regner med jeg går mest til jordmor, men må nok innom legen noen ganger pga sykemeldinger som tidligere. Håper ikke det.

Jeg har lyst til å gå til bare jordmor denne gangen føler at ho er mer seriøs.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kommer nok til å gå til begge, men kanskje mest til jordmor. Sist avtalte vi hvilke kontroller det var lurt at jeg hadde hos lege på første kontroll, tror jeg var 2 ganger til lege og resten hos jordmor :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her eg bur har jordmor og lege gjort avtale om å dele på kontrollene... Halvparten hos kvar, så eg følger nok det vanlige opplegget her i bygda tenker eg;)

Back
Topp