Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det duTenker jeg ringer jordmor imorgen![]()
greit å komme «i gang» og man kan starte tidlig hvis man har bekymringer eller lignende. Utrolig hva det hjelper å ha fornuftige fagpersoner i ryggen. 
Vurderer sterkt en TUL i uke 6 for å se at alt er som det skal, så tenker jeg det blir legetime i uke 10 ish![]()
Får man se/vite mye i uke 6? Jeg har kun vært i uke 12 før og det er jo ganske stor forskjell fra uke 6 til 12Jeg hadde Ul sist uke 6 og det var betryggende (hadde blødd litt i forveien). Nå skal vi ha uke 6 og 13 privat, uke 8 og 15 ish offentlig pga oppfølging.
Utrolig at det lille frøet har et bankende hjerte

Positiv test i dag og har allerede bestillt time til jordmor og tidlig ultralyd hehe, TUL blir i uke 7/8 og time til jordmor i uke 7 , hun mente det ikke var noe problem å ha første svangerskapskontroll så tidlig.Åhh så deilig å ha på plass de første kontrollene, og tidlig ULTror jeg har tatt litt avPositiv test i dag og har allerede bestillt time til jordmor og tidlig ultralyd hehe, TUL blir i uke 7/8 og time til jordmor i uke 7 , hun mente det ikke var noe problem å ha første svangerskapskontroll så tidlig.
I tillegg har jeg bestilt en time til lege allerede neste uke bare for å prate litt om arbeid og graviditet da jeg er veldig bekymret for at jeg har fysisk krevende arbeid og veldig høyt stressnivå konstant på jobb

Ja veldig! Håper bare jeg slipper å måtte ringe å avbestille alt igjen slik som sistÅhh så deilig å ha på plass de første kontrollene, og tidlig UL![]()
Håper at du slipper det denne gangeJa veldig! Håper bare jeg slipper å måtte ringe å avbestille alt igjen slik som sist![]()