Lege i dag

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Ikke noe spennende, skal bare få ny sykemelding og så har jeg tatt kopi av papirer fra sykehuset ang innleggelsen, eklampsi og ks. Hun har lest de men ville gjerne ha en kopi og sist var kopimaskinen ute av drift.

Jeg skal til jm om 2 uker så tenker at det ikke er nødvendig å ta en vanlig svangerskapskontroll nå i tillegg. Sf utvikles ikke før tidligst uke 20 uansett, så regner ikke med det er noe vits i å ta med urinprøve. Men kanskje jeg kan be om blodprøve ift at jeg er mye svimmel? Begynner å gå over nå da jeg klarer å spise litt mer da...

Så bra du begynner å bli bedre. :) Ta med urinprøve for sikkerhets skyld? Og ta blodprøve. :)

Jeg liker å holde meg på den sikre siden. Skal også til legen i dag. Men vikar for min egen da, så enten får jeg en som en flink eller han håpløse. Hurra! Haha. To leger med ganske like navn som jeg blander på legesenteret mitt.. Og når jeg sier han ene er håpløs så mener jeg viiirkelig håpløs. ;)

Greit å ta prøver for sikkerhetsskyld ja. Du får ha lykke til.

Vært hos legen i dag jeg også. Gikk veldig bra..

Termin 1.februar 2014

Har allerede tissa to ganger da... Så da får jeg tisse der hvis legen absolutt vil ha. Timen er ikke satt opp som svangerskapskontroll, bare ift sykemeldingen min som går ut i morgen.

Hvis du er svimmel kan de vel sjekke blodtrykket? Høres ut som det kan være litt lavt.

Jernlagrene var bra og alt annet også.
Sykemeldt en måned til.
Målte sf til 13,5 midt på gjennomsnittstreken. Hørte ikke hjertelyd, så jeg er glad jeg har doppler hjemme;) hun sa at den hun hadde kunne høre fra 16 uker. I tillegg har jeg funnet hjertelyden akkurat samme sted hele tiden og jeg følte hun traff akkurat ikke der. Men har nå hørt hjemme :)

Back
Topp