lege i dag

lillevenn

Elsker forumet
Skal til legen i dag siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, er så nervøs vet ikke hvorfor. Tenk om jeg ikke er gravid alikevel (har hatt to positive tester), rar jeg...
Håper at jeg ikke trenger å vente lenge på eventuell ultralyd, eller finnes det en annen måte å finne ut hvor langt en er på vei??

Jeg fikk ikke legetime før tirsdag neste uke. Jeg er nervøs på samme måte som deg. Jeg har tatt 3 graviditestester som alle var positive, men jeg er allikevel nervøs. Tenk om alle testene tar feil? I tillegg er jeg nervøs for at noe er galt og at legen sier at det ikke er noe liv der...
Men jeg krysser fingrene både for deg og meg, det går jo helt sikkert bra! Skriv et innlegg etter at du har vært hos legen da, så vi får høre hvordan det har gått!

jeg føler også sånn!! Det irriterer. Jeg gjorde det samme sist gang, var helt sikker på at testene tok feil..

Da har jeg vært hos legen og jepp var gravid[:D], han bare lo av meg når jeg sa at jeg hadde pissa på to pinner og fremdeles var usikker. Veldig uskikker på når dette nurket ble unnfanget men han mente at vi skulle regne det etter menstermin og da sende meg på ultralyd i ca uke 13 for å se om det stemte.
Gikk også til legen tidlig denne gangen siden jeg var så syk sist og ville ikke vente så lenge med å få intravanøst som sist (havnet på sykehuset i uke 7 pga hypermesis), så hvis jeg begynner å spy like heftig denne gangen så er det rett inn. Men heldigvis mente han at sjansen for det var minimal, håpe håpe[:D]

Så da sitter jeg her i min egen lille verden og er like forfjamset over at jeg faktisk er gravid[:D]

Back
Topp