Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du ikke barselgruppe hvis du ikke går til jm? Da holder det kanskje en kontroll da evt hvis du ellers ikke har noe behov for å gå til jm? [emoji4]Skal gå til begge. Kun fordi jeg ønsker å havne i barselgruppe. Ønsker gjerne å ha noen å henge meg på. Da ingen i min omgangskrets har barn på samme alder. Og det var KJIPT sist.
Når har du brukt å kontakte jm?Hvor tidlig er det vanlig å gjøre det tenker jeg på?Jeg kommer til å gå hos begge. Har følt at jeg hadde best utbytte av jm ved tidligere svangerskap, men kommer til å gå til legen for medisinsk oppfølging
Jeg hadde gjort det nå. I kommunen jeg bor får du time på 1-2 mnd, mens der jeg bodde forrige gang jeg var gravid var det 4 mnd ventetid på time hos jm..! Ta heller kontakt tidlig og be om time så tidlig de gir time. Antar at det er mellom uke 10 og 12 [emoji4]Når har du brukt å kontakte jm?Hvor tidlig er det vanlig å gjøre det tenker jeg på?
Tusen takk for svarDa bestiller jeg i løpet av denne uken og satser på at det ikke er aaaalt for lang ventetidJeg hadde gjort det nå. I kommunen jeg bor får du time på 1-2 mnd, mens der jeg bodde forrige gang jeg var gravid var det 4 mnd ventetid på time hos jm..! Ta heller kontakt tidlig og be om time så tidlig de gir time. Antar at det er mellom uke 10 og 12 [emoji4]