Lege besøk

Laura

Glad i forumet
Da har jeg vært hos legen å levert hcg prøve. Skal tilbake til fredag å levere en til så får jeg vel svar til uka.
Kjenner jeg blir veldig nervøs :-/

Fått bestilt meg time til Ul i uke 12 også, så får jeg heller bare avbestille om der går galt. Er så lang ventetid her at må bestille leeenge før.

Prøv å forholde deg rolig fram til fredag...! ;) krysser fingrene for at alt er som det skal. Sa legen noe spesielt?

Men så fint at du fikk gjort det da. Blør du fremdeles?

Lykke til :) Kryssar fingrane mine for deg :)

Prøv å forholde deg rolig fram til fredag...! ;) krysser fingrene for at alt er som det skal. Sa legen noe spesielt?
Takk :-) Han sa ikke noe sånn veldig spesielt annet en at det er veldig vanlig de første ukene spesielt rundt de tidene man egentlig skal ha mens. Og om det kommer større blødninger så henviser han meg til ul på sykehuset. Men foreløpig så får vi bare vente å se og se hvordan det går på hcg målingen. Håper det er stigning! Må jo vente heeelt til neste uke :-/

Men så fint at du fikk gjort det da. Blør du fremdeles?
Blødde bare litt igår den ene gangen. Ellers har det bare kommet brunt. Når jeg var på do istad kom det så vidt bitte bitte litt brunt på papiret og var ingenting i truseinnlegget. Så er jo lov å håpe på at det stopper opp nå :-/

Back
Topp