Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uke 37+3 idag og har veeldig vondt i korsryggen, greier ikke å sitte lenge i gangen. Har hatt vonde "stikkninger" nedover under navlen og ned mot "utgangen", i tillegg til lette menssmerter. I tillegg til kvalme, men usikker om det er pga. Smertene i korsryggen eller ikke.. Er sikkert bare modning, men håper virkelig ting begynner å skje snart, nå vil jeg ha han ut å bli kjent med han å få skikkelig mye babykos <3
Går med akkurat det samme som deg bare ekstreme hetetokter innimellom. Dem kommer når dem kommmer jeg har og vondt i lårene. Då det kommer selv og koselig det er og kjenne. Bevegelser så merke man blir gøy og se boren i magen snart
Jeg kjenner på det samme som du. Er litt småuggen idag og var det også i går. Fikk en følelse i går om at det kom til å skje noe natt til i dag, men jeg sitter enda her-stortjukk med vondter her og der. De siste ukene med bare vent er virkelig tunge
Det blir godt å få de ut, kroppen og alt er tungt nå, men må vel bare være positiv er faktisk ikke så lenge igjen
Fikk en trang til å vaske de aller siste klærne til babyen nå, så håper det tyder på noe.. Hehe *overtroisk*