Leeeenge siden..... :-)

helen79

Forumet er livet
Her var det forandringer, ja. Er blitt noen år siden sist jeg var innpå aktivt her kan man si.
Vet ikke om det er noen av de "gamle" som fremdeles er her.

Guttene mine er noe blitt store nå, Albert 12 år, Oliver 10 år og Jamie 7 år.

Håper det går bra med alle. Kanskje noen husker meg :)

Hei, hei! Husker deg ja. :-) Velkommen tilbake. jammen går tiden fort, min eldste er like gammel som din yngste ser jeg. :-)

Deg husker jeg ;) Er gammel bruker i ny kledning. Velkommen tilbake da :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Husker deg, Nøstet. Artig :-) Fått en til du siden sist da :-)

Hva het du før da, >Spyro<

Hehe ja. Er jeg som har gjemt meg. Min gamle profil ble sletta da de oppgraderte første gangen så måtte lage ny plutselig da :p Imponert over at noen huska meg da :)

Hehe ja. Er jeg som har gjemt meg. Min gamle profil ble sletta da de oppgraderte første gangen så måtte lage ny plutselig da :p Imponert over at noen huska meg da :)

Du vet vi som aldri slutter å være her og har god hukommelse.......:p Det var alltid så koselig å se deg, og det er det ennå så jeg har lurt en stund på hvem du var. :-)

Du vet vi som aldri slutter å være her og har god hukommelse.......:p Det var alltid så koselig å se deg, og det er det ennå så jeg har lurt en stund på hvem du var. :-)
Hahaha. Imponert. Koselig å bli huska da :) Er koselig å se en del man "kjenner" igjen :))

Jeg husker deg!
Har akkurat gjort comeback selv :-)

:laughing025Artig å se smileyène og, haha. Samme som sist :laughing025

Husker deg godt, jeg. Jeg er nok ikke av dem du kjenner, for har ny profil og nytt nick. Men har vært her i åtte (!!!) år. Hjelpes, enda lenger enn jeg trodde, gitt ;).

Husker deg godt, jeg. Jeg er nok ikke av dem du kjenner, for har ny profil og nytt nick. Men har vært her i åtte (!!!) år. Hjelpes, enda lenger enn jeg trodde, gitt ;).

Hva het du før da?

Back
Topp