Leeeei...

Bruker47ma

Flørter med forumet
Vil kjenne livstegn fra baby nå!!!
Blir så utrolig (håperpåunødvendig) bekymret!! Frustrasjon ..... Så lenge til ul selv om det bare er 14 dager till...

Jeg og venter og er utålmodig, selvom jeg har vært på flere UL allerede. Hvor langt er du på vei? Første eller?

Jeg også! Begynner å bli utålmodig, og tør endelig å glede meg:) Nå klarer jeg nesten ikke vente til å kjenne spark, handle inn og deretter få den lille babyen vår!

hørte med doppler i går 15 uker,hjelper på siden magen uteblir:)

Er 16+ 5 nå, har vel kjent liv stort sett hverdag siden jeg tror jeg var 13 uker. Den lille er mildt sakt rabiat så håper han roer seg litt når det blir mindre plass i magen, virker som han liker best å sparke mora når ho e nede :D

jeg gleder meg også til å kjenne liv! Har vært på flere ultralyder, men bekymret meg stadig vekk likevel:-P Men førstemann kjente jeg ikke liv før jeg var over 20 uker på vei. Denne gangen er morkaken på fremsiden, så regner ikke med å kjenne liv ned det første nå heller.

Gleder meg sånn til å kjenne liv jeg å. Men hadde morkaka foran med første mann og har det nå å så regner med jeg må vente til ihvertfall uke 20+++ føre jeg kjenner noe :( men jeg vil nååååå. Hihi

Back
Topp